Scantu di i cani

U timore di i cani sò una fobia (teme irracionale), un disordinatu spéciale speciale, in cunseguutu di quale una persona teme panicamenti cani, rabia o morsi. Quarchi cosa si metti cum'è una subespècie di esquizofrenia, di depressione o in a struttura di altri disordini neurotichi.

Chì ghjè u nome di teme di i cani?

Cum'è qualsiasi malatìa di sta tipu, u scantu di i cani hà u so nomu mèdicu, appartennu, separati per ogni spezia. Per esempiu, u timore irracionale di i cani in generale hè chjamatu kinofobia (di l'anticu grecu κυν - cane è φόβος fear). Se una persona hè teme di u masticu di cani, hè da nantu à l'adattuunobbiu. Se u teme causatu da i animali hè assuciatu cù u timore di rattine avicole, questu hè rabiafobia.

Inoltre, ci hè ancu una pseudophobia chì si trova in sadistic latenti è clinichi - pruvate à justificà una mirage di corpulenza unnaturale, anormali cù una "fobia". A pseudophobia hè sempre fàbile per l'identità, perchè in questu casu una persona hà sperienze un attache di aggressione violenta versu i cani.

Scantu di i cani: infurmazioni

Avà, circa 1,5 a 3,5% di e persone in terra sò affettati da cinefobia. A maiò spessu, sta maladugia si trova in i ghjovani, è a malatia ùn hè micca periculosa. Solu u 10% di i casali necessanu interventu mediu. Per diagnostichi "Cinophobia", tutti i criteri seguenti sò stati cumplettati:

A verità di u cinema Fobia hè sopratuttu passiva. In i casi i cundizzioni difficili, parechji cundizione patologichi sò pussibuli - da stupidu à u cisteru - ancu simplicemente per vede l'imaghjini di un cane.