Quantu hè più faciule per trattà a vita?

I psiculologi ùn si pò micca ripetiri: "I pinsamenti di una persona sò materiale". E se pensate à u male in tuttu u tempu, pudete complicà a vostra esistenza. Ma pudendu amparà à trattà a vita più faciule è vede in particulari un aspettu pusitivu, ùn hè micca cusì simplice. Invece questa cumpagnia hè tutta pussibule per ogni persona.

U mo mottu è - fighjate à u mondu fà!

Ma prima avete bisognu di definisce e fruntiere di u "pirdunu". Ciò chì significa "mira a vita à una manera simplicità"? Per diventà un nihilista? Baffinate à l'esistenza vegetale, chì cumprenni i satisfaci necessità simplici? Per ùn cessà di seguità seguità à interferisce à vende normi murali è etichi è per esse solu in una occasione à i vonsi ? Ma solu l'altru estremu - una occasione per i novi ansietà, stresses è tristi riflessioni annantu à a vitàccia di a so propria pirsunalità .

Hè facilitatu di vive - volenu ogni ghjornu per truvà in una ragione di giòia, chì, à u turnu, dà forza di cunfruntà l'ansietà è l'stress. Qualchidunu prublema siverziunità à a quantità chì avemu duverà. Ma assai di elli, capaci di causari panicu nantu à l'influenza di u momentu emutivu, in generale, spessu "dissolve" per elli. Perchè, per cumincià a vita più facilità, hè bisognu à amparà cumu gestionà e vostre emozioni è i pinsamenti.

Cumu pudendu à trattà a vita più facilità?

I psicologi cunsigliate a suluzione di u prublema, cumu fà più fàcili per trattà a vita, per incuntrà cù maestru di i sapè di u pensamentu pusitivu. Per fà questu, puderete:

  1. Ùn tocca à lamentà, circate di evucà simpatia. È tutti i paisaghji circunfundilini dicenu chì site fine, è, in fine, diventerà true.
  2. Firmà finisci di scavà stessu - sì, avete sbagli, perchè nimu ùn hè perfettu, ma ùn hè micca bisognu di viulenza. Concentrate nantu à i vostri meriti, spessu ooggiu, anche benedettu.
  3. Rispunnii di liberazione, ùn guate micca u male, ùn fate micca i piani di vendetta.
  4. Assicuratevi di dorme bè, adopranu una cunsigli útil di u famosu Scarlett O'Hara: "Pensu à quellu dumane" è ricurdate di u proverbiu russu: "a matina di a notte di i muddies". Appressu solu affare globale per più tardi, è per sicuru a maiò parte di elli perderanu pertinenza à u tempu.
  5. Assicuratevi avè una varietà di reste, scurzà a pratica di restu solu nantu à u lettu: spessu spessu a natura, vai per un caminu, vai à u cinema, andate in exhibizioni, assistite avvenimenti suciale, socialize cù i zitelli.