Chì ghjè Zen è cumu si pò capisce?

A risposta à a quistione di chì Zen hè, deve esse cunnisciutu à ogni persone chì cumencia à acquistà di u Buddhismu. Questu cuncettu si forma una persunità forte, capace di un scupertu baziu di i so azzioni è di cuntintà di l'esternu. L'uggettu di questu prucessu deve esse veru illuminazione .

Zen - chì hè questu?

In u Budismu, ci sò parechji principii chjave - cum'è a fede, u desideriu di l'autodeterminazione è u rispettu per a natura. A maiò parte di e scole buddici anu una cumunione cumuni di quale hè l'energia di Zen. Cronicanu chì hè revelatu in such aspetti chì:

  1. U sapè è a saviezza, trasmessa micca in scrittura, ma da u maestru à l'studiente durante a cumunicazione persunale.
  2. U misteru di Tao hè a fonduta anònima di l'esistenza di a terra è di u celu.
  3. A denying efforts to realize Zen: crede chì cume u pruvate di capiscenu, u più veloce si allora di a cuscenza.
  4. Parechji manere di capiscenu Zen: in tuttu a storia di l'omi, Zen hè trasmessa senza cuntenenu da persona à persona à l'emozioni, tocco, belli.

Chì hè Zen Buddhismu?

Zen Buddismu - a scola più impurtante di u Buddhismu Asiaticu Asiaticu, u prucessu di furmazione di quale finisci in Chine in i seculi V-VI. In casa, è ancu in Vietnam è Corea, hè sempri a forma monacalisata pupulari più religiosa à questu ghjornu. U Buddhismu Daen hè una creazione constantemente cambiante chì hà tres direzzione:

  1. " Zen Intellettuale" - a filusufia di a vita, quandu si distìnguinu di a religione è diventà cumminata cumu artisti, filosofi è scientisti.
  2. Zen psicodélicu hè una duttrina chì prduperà l'utilizazione di droghe per espansione i fruntieri di a cuscenza.
  3. Una tendenza amara - hè cunnisciuta da i ghjovani da e règule simplificate chì prumove a libertà murali è a liberta sessuale.

Cumu hè u Buddhismu Zen di u Buddhismu?

U scopu di acquistà Zen hè a vuluntà di sacrificà l'unicu modu per ellu, per esempiu, mostrà a mancanza è l'umilità davanti à u maestru. Zen Buddhismu insistiu à observà e règule di u discìpulu quandu a direzione classica ùn hà micca bisognu di culte è cuntrolli in u nome di religione. Zen hè cum'è una tecnica chì prende à i persone chì ùn vanu micca di passà moltu tempu nantu à u componente religiosa di l'insignamentu.

Zen è Tao

I dui direzzione urigginata da a stessa pedagogica, perchè e diffirenzii trà e cose sò minimi. Tao nuddu pò esse espressioni, perchè espreso a natura di l'esistenza umana. U statu Zen hè assicurativu reali, ma pò esse chjaramente precisa. In i libri principali di l'insignamentu - l'òpere di i maghi, riguardu à u coan è i sutra, sta cunniscenza hè guardatu.

Zen Buddismu - l 'idee principale

A prufundità è a forza di sta doctrina hè chjosa, in particulare se una persona solu principia à acquistà cun ellu. Ùn hè pussibile avè capì ciò chì Zen significa chì si denia u fattu chì u vacu hè l'essenza vera è l'aiutu di l'illuminazione. Questa docenza hè basatu annantu à a natura di a mente, chì ùn pò micca esse espressi in parolle, ma pò esse realizatu. I so principii principali sò:

  1. Per natura, ogni persona hè uguali à u Buddu è puderia scopre in un capiscitu esplicitu.
  2. U statu di satori solu pò esse uttenutu per u restu riduzzione.
  3. Ricivendu una risposta da u vostru Budda , chì ghjè in una persona.

I fratelli di u Budismu Zen

Koana - stori curtitivi o diesgrammi, simili à i suras di l'Koran. Scupranu l'essenza di i prublemi chì si sorgienu cù principianti è cù seguitori religiose. Zen koanus sò stati creati per dà un impetu sicilianu à u pupulu, per motivà. U valore di ognuna di sti stati si svilò in a so decisione:

  1. U patruni pridichjò à l'studiente u koan da quale ellu deve truvà a risposta curretta. Ogni affirmazione hè fatta cù l'obbordu di pruvucari una contradicenzja in u seguitu senza sapè di u Buddhismu.
  2. À esse in una meditazione o vicinu à u statu, u discepulu s'acantta satori - illuminazione.
  3. In u statu di Samadhi (a unità di a cunniscenza è a cunuscene), unu chì capisce chì hè Zen veru. Parechji si cunsideranu cumu cù un sensu di catarsis.

Meditazioni Zen

A meditation hè un statu psico-fisicu speciale di una persona, chì hè più faciule à ottene in una atmosfera di silenziu più profundo è cuncentrazione. In i monestii buddisti, ùn ci era micca bisognu di preparazione prelimiunale per l'immersione in questu, chì i membri di a cumunità inizialmente protettanu di tutte e tentazione. I Monti rispondi à una quistione di quale hè a meditazioni Zen ci dici chì hè un sensu di pienu di cuscenza senza cuntenutu. Pudete ottene questu quì seguite a sequenza di actions:

  1. Prima hè bisognu à pusà nantu à u pianu, facciutu à u muru, allughjendu una cuscinu sottu à i vostri nippi o una manta plegata in parechje strata. U so spessione ùn deve micca interferiscenu cù a so postura cumule cusette. A ropa per a meditazione sò scelte gratuiti, per ùn avè micca impedisce u muvimentu.
  2. Per un locu còmicu, hè cunsigliatu per adoptar u lotu sanu o a mità di postura.
  3. Cercate i vostri ochji è astratti di prublemi è pinsamenti.
  4. Quandu u voidu sustituisci u sonnu mentale, un sensu di rilassazione incomparable è satisfaczione suntanu.

Chì significarà per "capisce Zen"?

Qualchidia chì vulete truvà una risposta à a quistioni d'interessu tornerà à questa teknika orientali, in solitu in dispirazioni. Circa d'aprende Zen dopu à i modi simplici per risolviri u dilema sò stati esibiti. Per qualchissia, stu prucessu hè un tipu di postu cù l'abstenzione da l'alimentariu, i raporti cù u sessu oppostu è l'attività di travagliu attivu. A maiò parte di i buddi, anu seguitu à i modi più tradiziunali di ricanuscimentà a materia delicata di Zen:

  1. Segui i cunsiglii di i primi maestri di u Buddhismu. R recumendavanu a mantene a calma in situazione difficili è rinuncendu i prublemi di vita.
  2. Truvà a fonte di u male. Sì una persona religiosa hè superata per una serie di fallimenti è di prublemi, deve circundà a causa di e vicissitudes di u destinu in ellu stessu o i so nemici.
  3. Traversate i frontiere di u pensamentu classicu. Li reguli Zen dicenu chì l'omu hè troppu abituatu à i beneficii di a civilizazione per cunnosce a so essenza. Avè bisognu di abbandunà a zona cunfortitu per sente a voce di l'anima.

Zen Buddhism - libri

Ogni scola religiosa è a metodulugia di u sapienti scentifichi sò i so opere proprie littirari, chì facenu possibli à cumprenderà u so cuncettu ancu à novi guvernatori novi. A filusufia di Zen ci vole ancu di cunogenu cù a biblioteca di i libri, chì cumpresi:

  1. U cullettivu di l'autori cù i cummentati d'Alexey Maslov "Testi Classici di Zen" . Unu libru includenu u travagliu di i primi mentri Ch'an Buddhist, chì avè tutti i sferenzi di a vita umana - in l'antichità è in a vita muderna di i paesi asiatichi.
  2. Sünru Suzuki, "U Consciousness, a Cunsegna di u Principale" . Ella revela u cuntenutu di e cunversazione di un mentor cun experto cù i so studenti americani. Siunru hà sappiutu micca solu per capisce ciò chì Zen hè, ma ancu per amparà à centrà in l'ugettivi.
  3. Won Kew Kit, "L'Enciclopedia di Zen" . U libru hè dedicatu à e difficultità di a vita di l'intelligenza, a spiegazione simplice di e so liggi è i cuncetti. U stradellu di Zen, sicondu l'autore, cuncludi cù l'esperienza mistiche di avè l'Absolu - l'esprissioni di comprenda allora u tempu è u spaziu.
  4. Tit Nath Han, "Li Chjavi di Zen" . U travagliu di l'autore giappunisi cuntene solu cumandamenti nantu à i sutra è u koanus di u buddismu miridiunali.
  5. Miyamoto Musashi, "U libru di i Cinque Anzi" . U guirreru Musashi 300 anni fa scrivite un monografu nantu à a gestione di u statu, e persone è e so propiu emozioni. Scorduni medievale si cunsidereghja un maestru Zen, perchè u libru hè scrittu in u formatu di una cunversazione cù i studienti-lecturi.