Pensendu è parlendu

U pensamentu evoluzione è u discorsu si evoluzionu in l'omu separatu, ma à a fine, avemu vinutu à a simbionisi praticamente indissoluble. Pensamentu è di parlà sò l'aiutanti equivalenti di l'altri, ancu s'ellu parevanu trattati unu unu.

Quandu u parolle ùn deve micca bisognu?

A volte ci parlemu, senza pensà, certi volte in silenziu. I sardi spessu parranu senza restraint mentali, è à u stessu tempu, ponu esse impegni in u pensamentu visuale senza l'accuppiimentu di parlà. I scientisti spessu pensanu, mentre ùn anu micca discorsu, è solu dopu a furmazione di u risultatu di i ghjudicamenti in forma verbal.

Cumu soccorsu u pensamentu di l'aiutu?

Lu discursu, prima di tutti, acteghja cum'è un medio di penseru. U pensamentu hè natu cun l'aiutu di a lingua è hè fatta da a parolla. Sì ùn era micca per u parramentu (orale o scrittu), hà pensatu chì si puderà esse scurdati, ma grazzi à l'abilità di a persone di disputà i so opinioni in alta o à scrive, dopu pudemu riturnate torna à un pensatu concerti è pensate, scorri è averezzatu.

Dicenu chì chjaramente pensa, ellu tistimonieghja bè. Cù più chjaramente u pensamentu di una persona, u più intelligibiliu pudè spiegà. Inoltre, u discorsu pò esse un modu di sviluppà un pensamentu. A più refine una persona palesa u stessu pensamentu, u più spéciale ellu seleccione i parolle per u so disignu, u più chjaru u pensamentu hè diventatu per ellu.

Quandu u pensamentu hè bisognu?

A psiculugia di a cunnessione entre u pensamentu è u parragiu hè cusì chì quandu a so attività propugnata à u pensamentu di u pensamentu hè simplice, ùn avemu micca bisognu di parlà. Se pensendu passa senza difficultà, una persona ùn hà micca bisognu di parlà per crede, usa a parolla solu à a fine per espresi ragiuni.

A listessa regula applicata è vice versa. Per esempiu, e donne spessu necessitanu parolla per pensà. Pò esse difficili per elli di formule una tesi cuncipientemente è chiaru, è finu à chì dicenu tutti i pinsamenti chì sta cunclusione cuntene, a cunclusione pò micca esse fatta.

Hè per esempiu, e donne spessu torna a parra solu per capiscenu a si, i so sentimenti è espresu un pensamentu unicu.

Ma u prugettu di u pensamentu di u mentri in armunia cù l'omi. No menu di donne, anu bisognu di u dissimulatu orale di i so pinsamenti per cussu cuncintrerà à l'elementi individuali. Questu hè diventatu u guaranzia di un pensamentu sistematu è sistematu è cunzistenti.

Memorizazione è cuncentrazione

Hè spessu pussibile avè studienti di scoli chì, per u sapè u prublema matimàticu, sparte in altru. Questu hè un esempiu tipicu di l'interaczzione di pensà è di parlà, quandu una persona hà bisognu à parlà à cuncentra u so cervu in una tastera, per capisce ciò chì deve esse dumandata.

U listessu hè fattu da l'adulti. Per esempiu, per scurdà un pensamentu, dicemu in alta. Diciarè chì vi dicenu à vultà in l'attore di u duttore u 11. Sì ùn scrive micca quì, puderete fà fà sapè. Ma si dumandate è dicenu in altavule "nantu à l'undivè ghjornu," ​​certamenti guardà a dati in memoria.

Disorders of thought and speech

A violazione di u pensamentu è u discursu face cù a maiuranza di disordini mentali, cumpresa a schizophrenie. A voti, sò questi trasturdomi chì aiutanu à fà u diagnosi finali.

Cunsiderate e prublemi di basi di u pensamentu è di a parolla chì si sò in i malati mentali: