Perchè era Netta Barzilai u vincitore di u Eurovision stu annu?

U fattu chì a vittoria in u cuncorsu di canzone sarà datu à Israele, hà dettu assai prima di a splutazioni di i contestanti. A bedda critica Netta Barzilay hà introduttu a so patria. Comu predice da e bookmakers, a donna israeliana di 25 anni prima vinciu u primu locu. Scupremu per quessa a vittoria era cusì pocu cunzidirativa in ogni rispettu di u performatore era naturali in u 2018.

Herald of #MeToo movement

Ancu before Netta hè statu chjamatu u vincitore di u cuncorsu, hà stata dinò in a stampa solu com'è "a voce di #MeToo". Seconduce chì u cumpusitori chì hà scrittu a cançon "Toy" per a ragazza era inspirata da u missaghju di feministi. U so missu rivoluzionariu Doron Medalje hà intestu entre l'attributi cultura pope, cum'è u Pokémon è u bonu Barbie. Ma u listener attenti hà pigliatu un appellu à una ragazza di i libri di canti di u superhéroe, à a Wonder Woman, chì, da a strada, era ghjucatu di a cumpagnie Netta - Gal Gadot. U cantanti chjama à tutte e donne per truvà e riserve di a so forza interna è esce u pudè di a Wonder Woman.

Bodiposit à e massi!

Netta Barzilai pudete unisce à a dimora Olympus di u corpu di u corpu, sprimendu Tess Holliday è Beth Ditto. A so canzone a so canzona accumenza cù i paroli "Fighjatu - Sò una criatura bella ...".

U sicretu di a fidanzita di a zitella pò esse chjamatu chjama un corpu di corpu - l'abilità di amà in ogni corpu, à sente a voce di l'autore. True, Netta ùn anu micca cusì cunfidenza in a so unicity immediata. In cunversazione cù i ghjurnalisti, a zitella ripetitu hà dettu chì ùn puderebbenu acquistà un postu in a professione di vocalista pope per u so aspettu non cunventionnale:

"Aghju intesu, dicendu:" sì una gran ragazza, vistutu secondu a tò grandi ". Eccu, avea bisognu à purtassi a negra, scurdate di e fugliali curtite è e mani nadi. In altri palori, ùn pudia micca esse bellu o sexy, salvu chì era divertitu.

U discursu di Netta in u cuncorsu hè statu un tentativu successu di cambià i standards, chì erani in rollu in i menti di l'audienza. Madness di i bravura cresciamu una canzunora ... com'è polli?

Fans of Nettie spiciarmenti piaciuta a "ballata di pollulu" à l'accumpagnamentu di cackling da u so spaziu. In a reta scurdata pudete vede parechje pezzi nantu à u video di u cantanti, induve i fanni di i so vucali potenti pruvate di ripetirete a ballà divertitore di i so favurevuli, à cantà à u stessu tempu "baka-bakum, bak-bak bakumbai".

Pudete crede chì questa hè una combinazione senza sensu di littri, in u genere di "la-la-la" o "tra-la-la", ma questu hè micca cusì. Netta spiegò chì i sonni chjudiate simbulizanu u chatter of the coward, u stessu viddanu chì prova di trattà l'heroina di a canzone, cum'è cù a so ghjucata. In più, in Japanese ùn ci hè una parolla cum'è "tank" è hè una traduzzione assai adattata - "stupidu". Solu parsi chì ùn hè micca una cuncondenza?

Amicizia cù a cumunità LGBT

Ti ricùardi di manera chì Netta ritaciatu à a so vittoria? Ella ringraziò à quelli chì vutaru à a so di scelta di a diversità. Ùn hè micca un accidentore. A zitella ùn solu sò solu posizione postu com'è adept d'un kit di corpu, ma ancu attivamente favuriu ogni tipu di persone marginalizate, cumpresa di persone di l'orientazione sessuale pocuali. Eccu cumu chì Netta Barzilai ave dimustrava a so tolerenza à a cunferenza di stampa:

"Quelli chì si vutaru à mè hè persone da l'ambienti LGBT. Sì senza elli, ùn aghju micca esse stessu. Aghju pruprietatu chì vi vemu noi in Pride in Tel Aviv! "
Leghje ancu

A riazione à queste parolle ùn hà micca pigliatu assai. L'Israele Dana International, chì hà vintu in Eurovisioni 10 anni fa, hè u primu cantante transgénero à questu cuncorsu, hè cusì cuntentu di a vittoria di Netty chì prumesse di natà in a fontana.