Tom Hanks hà ricivutu l'Ordine di a Legione di Honor

U 20 di maghju in Parighji, l'adjudicazione di i persone chì si distingueru da e so attività per preservà a memoria di a Second World War, u più altu gruppu di Francia - l'Ordine di a Legione di l'Honor. Questu ora, u legendariu u cumpagnia di Hollywood, Tom Hanks hà avutu a badge, è a so moglia Rita Wilson, figliolu Truman è figliola Elisabetta, vultonu à sustegnu.

A ceremone d'adjudicazione era curretta

Parechji mistieri vènenu in l'eventu solenni à u Palazzu di a Legione di Unurariu. In più di a famiglia vènera à felicità l'attuali è Jane D. Hartley, l'ammasciante di i Stati Uniti in Francia.

A cerimònia stessu ùn hè stata larga longa, ma ancu in questu tempu, i fotògrafi hàbbenu sappu fà parechji interesse interessanti. Tom Hanks si prisintò davanti à i fotògrafici in un vistitu bonu, fattu di tela blu scura in una strisce light, cammisa bianca è corbe blu. U so figliolu Truman ampara un vestitu assai simili: un vistitu nìuru cù una cammisa bianca è corbata. A so moglia è a figlia anu vistutu di vestiti bianchi. Rita Wilson fighjò à a ceremonia in un vestitu satinatu impastatu cù una decorazione negra. L'imaghjera era cumplementata da un mantellu biancu, sapori negli, barche è u stessu embrague color. Évangé boasted di un vestitu midi-longu cù una fabulosa falda è trimata.

Doppu un attore firmò l'Ordine di a Legione di l'Honor, hà fattu una piccula sunta di photo ufficiale, di quale l'alegru Tom prespose cun Jane D. Hartley, u General Jean-Louis Jorgelain, u Gran Canciller da l'Ordine, è cù i membri di a Legione d'Honor. Quandu u travagliu annantu à i fotografici era finitu, Tom hà dettu quarchi parolle à a stampa: "Aghju ricivutu stu premiatu no sulu per i mo roles in u film, ma ancu u sustegnu di a me moglia chì era sempre quì. Senza senza esse, queste travagliu ùn eranu micca quì. Rita, ringraziu! ", Dissi Tom. Dopu a ceremimia ufficiale, Hanks è a so famiglia hà organizatu un giru di i posti più interessanti in Parighji. Videndu u Louvre, u Jardin Tullini, a Place de la Concorde è assai più.

Leghje ancu

Ordine di a Legione di Honor - u più altu gruppu di Francia

Stu premiu hè statu stabilitu da Napoleon Bonaparte u 19 di maiu, 1802. A figura principale in a Legione di Honor hè u Grand Maestru di l'Ordine - u presidente di Francia. U preghjudiziu hè attribuitu per meriti spiciali à stu paese è solu per i pratiche viventi. Cum'è General De Gaulle hà dettu: "A Legione di Honor hè una cumunità di a vita". Tom Hanks hà ricivutu u premiu per i so rolli è i travagli di produczione in i films nantu à a seconda guerra mundiali: "Fratelli in Arms", "Oceanu Pacificu" è "Saving Private Ryan".