Lindsay Lohan in carità in Oriente

Dopu à u scandalous parting with the groom, Lindsay Lohan hà decisu di stabilisce è eseguisce u cunsigliu di i so edituri PR. L'altru ghjornu l'attrìccia hà visitatu u campu per i refugees siriani in Turchia (Pruvincia di Gaziantep). Sicondu ABC News, Lindsay hà purtatu modestly è cun restrimente, avvicinanu deliberatamenti l'aspettu è e regule di cumpurtamentu.

In a so entrevista hà dichjaratu:

Iu scontru in stu viaghju cù e persone forte chì anu sperienziatu tutti i cumplicità di a vita militari. I paesi d'Europa è i Stati Uniti anu da esse rispunsevuli di a crisa di refuglianza è di sustene a Turchia.

U trattatu humanitari Lindsay Lohan per l'anima o PR?

Lindsay Lohan hà visitatu ancu cù rigali di kindergartens, istituzioni suciali, travaglii d'arte, una fera d'articuli è libri in Turchia. Ella noteu chì hè stata sicura durante u viaghju è crede chì i ghjurnalisti esagera l'amuzione è permette perisce ancu l'istat è a ghjente. In u campu di refuglianza Lindsay hà parlatu cù e so famìglie è anu ricivutu un rigalu per un vuluntariu di a missione humanitaria cum'è un rigalu, chì si move l'attrìccia à lacrime.

Leghje ancu

Hè difficiuli di dì ciò chì ha causatu a vulintà di Lohan per visità u campu di refuglianza in Turchia. I ghjurnali occidentali ani riaccabbatu ambiguamenti à sta nutizie è avà avè aspittendu a veru raggiuni di u viaghju: un tentativu di ressevulà a so reputazione, scurdate i so prublemi persunali, è ricquintanu a so vita frívola com'è un brutale.