Julia Roberts addivintau l'heroina principale di u duminiu dicembre di a rivista Madame Figaro

Julia Roberts, di u 49 anni di età, chì parechji cunnosci da i ritratti "Pretty Woman" è "Runaway Bride" raramente participanu in diverse sessi di foto è dà entrevista, ma ùn pudia refuse l'edizione francese di Madame Figaro. I lettori di a rivista ùn pudaranu micca solu una dispusizione di ritagliu prima cù una stella, ma ancu leghjite un intervista interessante cù Roberts.

Julia ùn ùn età, ma in ciuri!

U traduttore è l'autore di l'imaghjini era Alexi Lubomirski, chì sempre prova di sinsibilizà a bellezza naturale di l'eroi di sessione di foto in i so opiri. E, per ghjudiziarie da l'imaghjini, hà fattu perfettamenti, dopu à quì tuttu, stu travagliu era chjamatu "U fenomenu di Julia Roberts". L'attrenta di 49 anni ùn hà vistu no solu ghjustu, ma hè stupente. Lubomirski hà sappiutu crià imàgini eleganti è femini, vestitu di Julia in vistiti di l'ultime recensioni di e case di moda. Cusì, in i fotografii pudete vede leggings di cunte in una cumminazione cù una cammisa bianca, pantaloni nìuli è ponti di ghiaccio, pantaloni gialli cù protettivi è u ghjuvellu di colore è assai più.

Parechji furtezzi Roberts, chì anu familiarizatu ancu cù a sessione di foto, li piacia i ritratti. Eccu ciò chì puderia leghje nantu à Internet: "Julia ùn età micca, ma ciuri!", "Julia hà maravigliosa. Sempre hà maravigliatu cumu successu? "," Julia, chì ghjè u sicretu di a ghjuventù? Mi vede sciu! ", Etc.

Leghje ancu

Uni pochi parolle about me ...

Quandu fù diventatu, senza una entrevista cù Roberts, nimu avia liberatu Madame Figaro da l'uffiziu editoriale. Mentre ùn ci hè micca una versione sana in Internet, ma ci sò parechje siltiet. À a question di comu eletta ritratti, l'attrilla rispunniu:

"Probabilmente," elettu "ùn hè micca a parolla chì hè appruvata in stu casu. Ci dici chì avete bisognu di pensallu, èiu, quandu accuse à i roli, agisce stintivu. A mo intuizione ùn mancassi mai. Sò assai impulsivu. "

Parechji sò interessate in quistione di cumu Julia si puderà stà cusì perfetta. Hè ciò chì l'attrìglia hà dettu:

"Ùn pruvate micca di copre qualcosa. A natura hà datu per tuttu di guariri bonu. A più impurtante hè di sguillà din bellezza. In generale, crede chì ora omi ùn anu preoccuvatu per l'apparenza. Passannu assai tempu cammendu intornu à i saloni spa è i duttori, chì hè più bella. Ùn fate micca questu. No, sicuru, aghju benivitu, fazzu ioppu, fate una manicura, ma ùn mi piace di ghjorni à i cosmetologi cù masks in faccia è corpu. Ciò di u pesu, chì cosa importa hè ciò chì manghja. Pruvate di manghjà beni, cumpresi in a vostra dieta moltu di fruttu frescu ".