Cumu fà di dragon paper?

U dragone hè unu di i caratteri di fata di i zitelli prediletti. Hè stata cun noi da a cultura orientali, induve l' origami hè ancu assai populari. Tutti i zitelli chinesi ùn sanu micca sicuramente micca manera di fà un drago fora di carta. Ci hè parechji di elli - da i più semplici, induve a figura pare pare un caratteru miticu à i "viventi", chì hè più difficili per doblegà, ma u risultatu sarà micca solu u zitellu, ma ancu l'adultu.

U numeru di mètuu 1

Grazie a l'istruzzioni pudete fà e vostre propriu mani da u paparu di u drago più realistiu - cù l'ale, culu, u collu longu è a bocca aperta. Per fà quandu avete bisognu di una gran foglia di ogni culore: rosso, amarantu, verde, biancu, marrone è cusì - à u vostru gustu.

  1. Fate una base di carta da l'origami, è ripiendu i rinculi opposti di u diamantru, cum'è esempiu in u ritrattu.
  2. Fate cusì u so flapperate è aghjunghje à u frontu opositu.
  3. Turn over the figure. Fasce un sciccareddu curpitu è ​​fà u listessu cù l'angle B.
  4. Allora tàgliate a corner C da l'oghja à a diritta, sopra a linea punteada.
  5. Avà poi chjudarà a cantelluni D in daretu, perchè hè listessu chì in a stampa. Facemu l'ali: pagau a parti EF è si abbandunate in a pusizione verticale.
  6. Repetite u listessu cù u partitu contrariu.
  7. Facemu u collu di u dragone. Puderete dui ciacchi in a base è cun ellu ghjustu u collu, finu à pettu à u to collu. A fine si deve tuccate à un angolo di 90 gradi per piglià una testa.
  8. A bocca di u dragone. Avete bisognu di fà dui arruganti chì immineghja a bocca di u drago.
  9. Se continuu a travaglià cù a cuda. Fate dui curullini in mezu di a prima metta di a cuda (chì hè vicinu à u troncu). Avete chì ogni muru hà bisognu di un pezzu fora, comu esempiu in a stampa.
  10. Finimi u travagliu cù l'ale. Prima, dàchene e ali, è davanti à pusà.

In u risultatu, avete un veru dragonu cù una bocca aperta, una cuda di ribbede è e grande alate. U dragone di carta ùn pò micca solu cumplicà u zitellu, ma ancu esse funzionatu cum'è una decorazione intera di l'abitazione.

Metu nummiru 2

Un such dragon cinese rinfrisce per e persone tutti i membri di a famiglia. U so corpu flexuvule è culu trasfurmanu a livarlu. Per creà un dragone, bisognu:

  1. U paper hè giallu, biancu, verde, aranciu è russu.
  2. Glue.
  3. Cesoie.
  4. Un saccu.
  5. Sequins.

U Passiu 1. Cut the head dragon with a size di 8 cm × 8 cm da u paperu rossu.

U 2. Scogliu un rectangulu veru di 3 cm × 8 cm è facenu incisioni di 7,5 cm in longitudu in tuttu u largu di a partita. Serà un dragon beard. Hè peghju à u quellu.

Pas 3. Aghjunghjite i denti. Tagliatu un rettangulu biancu cù arriate è tagliate per fà chì i denti si usanu. Glue the above beard. Scrivite ancu l'ùacchi da stu documentu. Allora fate un pezzu di carta verde, è da u russu è l'aranciu - u mustache è e cigliu. Sizzles - pupils è nostri. Pudete fà u listessu chì in a stampa o fà i vostri stessi cambiamenti.

Step 4. Torso. Pigliate dui strippi longi di 2 cm anu largu è giallu, cola i so fini in anguli right.

Pascu 5. Faci un acedeli. Alternativamente, doblega a barra amarela nantu à u rosu è rosso nantu à u amaru, perchè avete u stessu accordione cum'è in a stampa.

Pasa 6. Colla u corpu à a testa.

Pasta 7. Tagliate a tela di 4 ml × 8 cm di carta russa è amarina - questa hè a cuda, cola à u torsu.

U vostru dragone hè prestu. Stu dragon hè adattatu ancu com'è una decorazione di festa di i zitelli. In più, durante a so creazione, u zitellu pudete manifestà l'imaginazione è invintà quarchi cosa di u so propiu. Per esempiu, un pocu cambiatu a tècnica, pudete piglià una altra maravigliosa serpenti artisgianata, u principale - una imaginazione!