U vistimentu di Cavalieri cù i vostri mani

Ancu u fattu chì l'era di u Medievu hè longa di una storia, u desideriu di esse un cavaleri di i rappresentanti muderni di u sessu più forti hè sempre grande. Certu, chì zitellu ùn vole micca diventà un guirreru chjucu chì pò pruteguerà u so "regnu" da enormi drago, cunquistatura insidiosi è altri disgrazii? Scola di ghjochi è matinees in kindergarten sò una occasione adattata per vitturinu u so figliolu in un vestitu di u zitellu di un cavallu medievale cusitu da i so mani. E cumpitenzi spiciali ùn sò micca necessariu per questu. Hè abbastanza per armà cun l'articuli è u desirus necessariu per i bisogni!

Avemu bisognu:

  1. Per creà un patronu di costume di cavaleri, avete bisognu di raglan, chì hè issa solu bisognu à u sensu di u to figliolu. Mittitilu à un cuteddu di tercelu, plegu à a mità. Per ùn esce slipping, pudete utilizà pins. Circate cun apparenza u raglan cun tela, fendu un o dui centimetri in i canteri à i canteri. Tagliate a tunica (e manichi ùn sò micca necessità!). In a forma dilunada serà un rectangulu cun un cut à mezu à u mediu (scala). L'arme più corticali di a tunicera pò esse cutatu in forma di grande denticulature. Se u teddu chì scelta hè fugliatu nantu à fette, allura ùn avissi micca fattu. Per fà u costume di carnaval di cavalieri più densu, cose un tela di rinforzu cutatu à u spinu di a tunicia cù un patrone simili.
  2. Per aduttà u vistimentu di cavaleri, in quale u zitellu hà fughjendu l'annu novu, cutà una cruz da l'atlas - unu di i simboli di a cavalirisca, è cusì in u centru di u fronte di a tunicia. À i bandei, pudete fà un ornamentu da a tela. A listessa braid servirà cum'è un cinturione. I distine di a tunica è u so collu sò trattati cun una costura siconda. À u pavone di a tunica ùn anu spargugliatu, pudete da u lucazione inghjustate cusì ligami nantu à i lati.
  3. Avà nantu à cumu fà un scuddu per un costume di cavaleri chì cumplementari l'imagine. Per fà questu, avete bisognu di una cartula di cartuni, da quale avete bisognu di cutà un circhiu. Pudete utilizà a cima di u pacchettu da u pastellu. Se u cartulare hè facilmente deformatu, cola certi cile di u stessu diàmitru. Scrivite a basa di u scudu cun foil o u metalizatu di carta. Dopu da u colore nantu à i tagghiarè e dettagli di u stemma di armali è appicca nantu à u scudu. Simbolismu pò esse assai diverse! In modu, cuscendu un costume di cavaleri hè una cumentu eccezziunale per creà a vostra propia struttura di famiglia.
  4. Circulate u patru cù a stampa di drago cun un marcatu nìmulu, perchè i contorni sò più pronti. Poi pittura u dragone in u culore chì ti piace è aghjustate l'imagine nantu à u contu.
  5. Glue a parte rimanda à u centru di u scudu. Se vulete, pudete apprecrezzate u scudu cun simbolisimu cavalirisci addicinatu. In parte inversu, aghjunghje a band elastica per chì u zitellu sia cunfrontu à mantene l'escudo. Cù u listessu propiu, l'accessori pò esse furnutu d'una strap.
  6. Hè da compra un casco di ziteddu cù visor è una spada di cavaleri - è un vestito di carnaval per a matinee hè prestu! Se el casu finitu ùn hè micca truvatu, pudete cambià cù un casu ordinariu, infuriata cù veture verticale di tela è di decorazione cù una pana decorativa in alta.

Comu pudete vede, cusì per voi stessu, u disfunutu di un cavaliere medievale ùn hè micca un praticate faciule. Nta stu attratu di carnaval originale, u to figliolu sarà cum'è un veru guirreru, à quale tuttu hè nantu à l'spalla. È ùn ti scurdate di fà alcune imagini per memoria!

Cù i vostri propriu mani, pudete fà cumpagnie di i zitelli, per esempiu, un pirate o un indianu .