U lami d'arpa

Cù l'avvicinamentu di l'annu novu, ognunu di noi cumincià à pensà à e rigali di u novu è i ricordi. Ùn ci hè micca un bon rigalu per i parenti, amichi è amici boni amici ca un souvenir fattu da sè stessu in a forma di un simbulu di l'annu avà. In a classica di u magistratu di a maghju avemu da insignà di cose una ova arta è bona di una palla neia - un simbulu di l'acchà 2015 .

  1. Emprinzemu à travaglià nantu à i nostri pecuri prisenti da u patronu. Sicondu a quantità tamjunate vulendu ricivete un cordellu, circate di carta tutti i dati di u futuru ghjucale. Serà custituitu di ei piezzu: a fronte è a volta di a testa - 1 pezzu, a mità di u fustu - 2 parte, l'ore - 4 parte, uie - 2 parte. In i detti di a testa è u fustu, ùn si scurdate di scriviri i darduni, per esse fin'à i pezzi acabati d'avè una forma tridimensionale.
  2. Scrivi tutte e parte di u nostru ghjucju da una pota bianca di u culore biancu è aghjunghje à i tucks. Ùn si scurdate micca chì e nostri eicci seranu duie parte, quellu chì una parte di ogni ore vi sarite chjappi bianca, è u sicondu - da culotte rosa. Scrivite e dettagli di e fioretti in parechji.
  3. Stitch junta a testa di u troncu in parechje, è omucciate cù sintepon. Quandu ciurenu u capu, ùn si scurdate di costà l'orli. Avete bisognu à attachete i peri à u corpu. Facemu li facemu da un cordon fino o un fille capron gruffu. Per riparà e so pezzi nantu à u troncu hè più faciule, dopu avè passatu una stringa in una pruppitta "gypsy" grossa cù un ombelu grande è cusì un troncu per elli. À l'estremità di i pezzi i pezzi chì avemu attaccatu nodi.
  4. Dopu questu, andemu à a pruduzzioni di pècure. Taglialli trà un tela di culore cuntrastanti è aghjunghje nantu à e so ghjughjenu, è tirannule cù un filu è una agulla.
  5. Cumpulammu tutte e parte di i nostri ghjuculi. Ci vulemu nantu à l'occhi di a ghjustu è un sonne, è nantu à u collu aghjustassi una fasa. U nostru penzamentu tilde-tilde hè bella!