Bubnovsky: exerciti per a spina

Probabilmente, assai anu sappiutu di u metudu di Bubnovsky, per quale travagliu alternativu, senza trattamentu di drogu pò esse liberatu di e malatie di a spina: osteocondrosi, arthrose , scoliosis, ernia. Avemu avemu da annunzià a so teknika di trattamentu di a spina di u Dr. Bubnovsky è ancu prublemi à l'esercizii basi di u cumplessu.

Cinesitherapia

A parola "cinesiterapia" in traduzzione literale significa trattamentu da u muvimentu. Hè sta tesa è hè a basa di trattamentu di a spina accetta à u metu di Bubnoskiy . Mentre i medichi dicenu chì ci hè necessariu escludila cundanna per un'attera, pigliate a medicazione è, possibbilmente, andate à a cirurgia, u prufissore Bubnovsky dici chì grazzi à u muvimentu è i nostri ossi è i junni cresce, fora di l'attività fìsica, aggravate solu stagnazioni in l'area di malatia.

MTB

A parti principale di a ginnastica per a spina di u duttore Bubnovsky hè realizatu nantu à un simulatore MTB app appruvatu. U sviluppatore hè u stessu prufessore Bubnovsky, è esercite nantu à MTB rinfrescenu di u sindrome di u sintimu, nurmalizà u tonu di muscoli profughi, migliurà a mobilità di e articuli, è alleviate l'ispasmodi musculi. À u listessu tempu, u prufissuri urgei per l'usi di casa un expander, chì pò esse rimbursatu da MTB.

Tutti l'esercitazioni sò realizati nantu à una furmazione per l'ambulatori, sottu a tutela di un duttore. Per ogni paci, un sviluppu indettendu hè sviluppatu, secondu u tipu è u gradu di a malatia. In più di trattà a spine, u prufissore Bubnovsky cum dirighji complexi per a riabilitazioni post-operativi.

Result

In u risultatu di l'esercitivi per a spine di Bubnovsky, i prucessi biochemi in i discorsi intervertebrali nurmalizà, a circulazioni di sangue è u flussu di u limpi, e l'hèie intervertebrale hà gradualmente u minimu, finu à a scumparsa.

Eserciti

Dopu, avemu descrizanu qualchi sughjetti basi di a gimnastica di Bubnovsky per a spina.

  1. Fighjatu in u pianu, i nostri peri sò diretta, e nostre mani riposanu in u pianu. Ci ponu ghjustu e mani è cammini nantu à i cadute.
  2. Scatate i gicci di u pianu, cuntinuamu a caminari nantu à i cadute.
  3. Fighjatu in u pianoforte, ripusendu nantu à e mani. E caghèsani sò mità testa. Arrassamu a perna toscata, bassa, susciteghja una perna ligna. Ripetemu à a seconda stima. 20 volte per legu.
  4. I peri ci sunnu tzirimi. Struce a perna, turnate u calcariu à u latu, piglià i calcutti nantu à noi stessi. Traremu u pede da u pezzu di u pianu, è facenu chjassi cuntinui cuntinui. Avete fattu 20 viste per pede.
  5. Piu pianu tramindui. Fighjenu fiaschi chjuchi, cum'è in l'exercitu previosu, nantu à 45◦ da noi stessu, tornammu è immediatamenti cumincianu cum'è nantu à a seconda stima. Pò eseguitu per 5 avviamenti per pede.
  6. I peri mi tenguanu davanti à voi. Cumpè a cuda di u ghjornu righe, si stalla, è à u stessu tempu, cuscemu l'aghjustata pierda in u ghjinochju à u left. Ùn facemu 8 repetizzioni per legu.
  7. E li gammi sunnu cacciati à i ghjinochje davanti à ellu, ricivete nantu à e mani. Fasce i vostri zicchini à voi stessu, bassa i vostri stondi quasi vicinu à u pianu cum'è pudete, doblegà i vostri brazzi è arnesi i vostri pedi elevati. Ùn facemu 15 repetizione.
  8. Torci. Ci ponu nantu à u pavone, e ghjente chjuse pasi in i ghjinochje. Portonu una manu sottu à a volta di a testa, u sicondu dirittu. Cù un capu fasce ghjunghje à a testa è à reachu per u ghjinochju cù a manu opposta. Struce a perna è stende una strada righera à u bracciu contru. Per 15 ripitenzii per legu.
  9. Ci ponu nantu à a spalle, mani sottu à a volta di a testa, i ghjinochje pusandate, trasversalmente a diritta. Facemu facenu a parte suprana di una volta è una capita. 15 repitizioni nantu à ogni parte.
  10. Ci ponu nantu à u paviu, e mani in manu diretta. Pigliemu i mani è i petti, i caghjà cù niautri. Ùn facemu 20 corsi.
  11. Facemu una bicyclette. Ci ponu nantu à u paviu, mani darrere di a testa, i ghjinochje bent. Oghje i nostri pierri da 90◦, alcuni di u ghjinochju ghjucu cù u coddu umore, riaghanu a vina. Pigliemu à u ghjinochju u ghjornu cun u coddu ghjustu, rinviate a pane. Ripetemu 15 ora.