Vinu Mulled - una ricetta cù aranciu

U vinu Mulled hè un bevande piccante nantu à u vinu russu, sopratuttu bonu per mantene cali in u clima fretu. U vinu Mulled hè generalizatu da u vinu, cale à una tempura di 70-80 gradi C cù l'aghjunghje diverse spezii, zuccheru è frutti.

Hè un beie tradiziunale in i mercati di Natale è di vacanze in Germania, Austria, Suisse è a Republica Ceca (a parola propria vinia da a lingua tedesca). Spessu preparatu, sirvutu è utilizatu fora.

I ricetti di viti cum'è u vinu calatu sò cunnisciuti da tempi antichi (u vinu era mischiertu cù spices è insistia), ma u metudu di calà u vinu diventò dopu, in u Medievu à l'Europa Centrale è nordestu. U vinu manidu hè vinificatu nantu à a basa di burgundy o claret cù l'addestrazione di verdura di galangali (un altru nome hè Kalgan, una famiglia di ginger).

Oghje, o vinu rossu seccu o semi-secu, dèvuli sò usati per a preparazione di vinu mulled. A basa classica - bordeaux ou claret sò sustituiti da un Cabernet più familiar. A volte in u vinu calatu da a furtizza aghjunghjite Cognac, brandy o rum. In a preparazione prumove o zucchero o di u melu, parechji frutti, per esempiu, l'arancie.

Dicinu cumu di coccu vinu calatu cù aranciu. Pudete cunvignà u vinu mulled in dui maneri, ma in ogni casu, u vinu ùn deve esse micca ebbe, per ùn perdiri susteni utili quannu esposta à altitudine temperaturi.

Vinu Mulled with orange, apple, honey, ginger and canyon

Fà coccudu senza usu di l'acqua

Ingredients:

Preparazione

Prima di avè principiatu à fà vinu mannatu cù aranciu è cinami , avemu i citrati cun l'acqua fèrura è rinsegna à appaghjà, è pate cernate in fette cù a pelle. Bones removed - they give a aftertaste displevoli. I manoli sò lavati è fette, pateanu ginger - capelli curtume scarpi.

Càlmiu u vinu in un bagnu di acqua o cù cuncettore di temperatura, quandu a prima scuma bianca vede - apague u focu. Add to the applesi di vinu calatu, fette anch'ellu, spezii ginger è secche - micca pezzu - cusì hè più faciule per filtrà. Ceramu u tastu è insistu. Saria bè à fracicatu a pignata ancu, perchè l'estrazione prumove un pocu di più. U vinu manna finita hè filtrata è aghjunghje u melone è a canna. Servimenu in altetti vetru di u glass vernice cun un manicu còmico. Per a furtizza, pudete aghjunghje un brandy, rinu o gin.

Vinu Mulled with orange, apples, sugar and spices

In sta ricetta, aghjustemu aghjunghje l'acqua.

Ingredients:

Preparazione

L'aranci sò scalded cun acqua di ferli è lavuratu bè, è da tagliate in fette. I manoli sò ancu lavati è tagliati in tagliati finti. Tutte l'aromi è u zuccheronu sò cocinati cù l'acqua per 15 minuti per a megghiu estrazzioni. Spiccioli ligeramenti freschi cunperti cù sciroppu è pour fette di manzanas è oranges. Aghjunghjite u vinu è filtre.

Pudete accede un pocu diffirenti: fate mancu un pezzu cù spices, solu i spezii anu da esse cuzzu per circa 15 minuti, è pè manzoni, 3-5 sò abbastanza. A slici d'olii pò esse sbuchjati cù u zuccaru è rinfriscatu per miglià u zucchinu, è poi mischiendu cù u calzu di spices e apples. In ogni casu, hè megliu ùn fraccione aranci, cum'è u melatu. Quandu s'ellu esposti à altitudine temperature, i frutti senzè a perdè a vitamina C, è a mel generalmente scorcia in sustanzi sani.