Cumu fari un estragullu?

Oghje avemu dettu in e nostre ricetti cumu per fà una bona vivaci fragante è originale cù un arricatu brillanti à u sabatu in casa da l'erba di u tarhun. Questa limonata hè fatta più cusì diliziosa è indisputabilmente più uttimica di l'analogi industriali, cum'è per a so preparazione avemu l'usu solu l'ingredienti naturali.

Cumu fà u tar-hun in casa - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Piglià a preparazione di a biera, rinfriscata sottu l'acqua fresca i rami di stragraniu frescu è i mette in a capacità di u blender, corse in picculi picculi. Allora mandemu u scomballu di limonu, sguassatu di l'agrumi dopu u lavu in biancu à l'acqua calenta. Pudemu l'ingredienti finu à truvamu u zuccherinu, vendu u zuccheru, sprime u zucchinu di u limonu è turnate nantu à u blender per parechji sicondi più. Turnate u mistu fragranti resultante in un vaso adattatu, aghjunghje l'acqua, mischjà tuttu cù cura è oghje nantu à u largu di u frettu per parechjate.

Dopu un lapso di u filtru di limonadja di tempu per e impurite duro è ponu pruvà, a vintu à un vetru è agghiuncennu lattice di ghiaccio, un pruduttu di l'estragoninu è una fetta di limonu.

Cumu faciule a limonada da u casgiu è u calcariu?

Ingredients:

Preparazione

Inicialmente, fate sulpice di zuccherinu per a limonadja. Per fà questu, u zuccaru (pienu biancu o marrone) hè un mistu cù una quantità equivalente di acqua è avemu un cuntinuu cù a mistura nantu à u focu. Acalmémologu per dissolver tutti i cristalli dolci, affichemente, è sguassate da u pianu.

Avà in un pannellu separatu o un altru bastimentu adattatu capisce u tarhun (duppiatori di u totalità), l'acchàgliu chjaru di prima, sottumessu l'acqua, cundùcenu un pocu acqua è cumincià à rubbattu cù i pistori fragilianti cù un pistil di lignu, pruvatu à scuntrà un massimu di elli succo è arumu. Solu appressu, aghjunghje u mari in u cuntinuu, l'aghjunghje cù u ghjacciu, lavate u restu di e branche, sguassate i vignaghjoli innevatoghji è i scedite. Aghjunghjite l'arricatu dispostu di prevene à a basa di u bè, aghjustanu u zitellu di lime è tagliate a carne di citrusa in pezzi è u lamparaghju in a tola, fretendu un pocu cun una pappagallo di lignu. Pudemu l'estragu resta in u vasu è mette a limonadja in u largu di u frettu per rinfrescenu è infuzione.

Prima di vinu, strain the drink, aghjunghje ghjudu è serve, aghjunghjenu un vetru di slice di calce.