Tè Bianco

Di tutte e variità di tè, u tè biancu hè cunzidiratu unu di i più preziosi è caru . Famosa per questa beura incridibile ùn hè micca solu un gustu è l'aroma exquisite - u tè biancu possi ancu uniche propriu. Hè un beie di longevità, un elisiru di salute, tè, chì per parechji seculi fu sirvutu solu à a tavola di l'imperatore.

U locu di nascita di tè biancu hè a muntagna di a Pruvincia di Fujian da Cina. Varvarete parechji varietà in Sri Lanka è a pruvincia di Nilgiri. Ma, anche a similarità, u tè biancu chinu supira sopra a qualità è a pruprietà di u tesu biancu cultivatu in altre regioni.


Propietate di u tè biancu

A diversità di altre varietà di tè, u tè biancu hè sottupostu à u minimu prucessu, da quale tutti i sustanzi di u gustu è i qualità gustativi sò cunservati. Sta zuccarera cuntene una quantità enorme di vitamini, aminòcids è trace elementi. Aumenta l'immunità, normalizeghja a prissioni sanguinante, limpia l'organi internu, sguassa tossini. Inoltre, effettuamente combate radicali libretti, questu, hè significativamente ralentizare u prucessu di anziane. L'industrii cosmichi utilizanu attivamente l'extractu di u tè biancu per l'effettu rejuveneci è tonicu di i so prudutti.

U tè biancu hè una strumenta potente chì impedisce u sviluppu di u cancer è di a malatia di u cori. In i studii recenti, truvava chì u tè biancu cuntribuisci à u cattura attuale di grass internu in u corpu. È u cuntenutu di a cafeina di u tè biancu è l'attenzioni hè assai più veloci chì in altri varietà, perch'ellu u so gustu è l'aroma hè assai più fino.

Comu brew tea bianca?

In u prucessu di preparà u tè biancu, a qualità di l'acqua tenenu un rolu impurtante. Ci hè pruduttu, bagnu borsu, senza u sapori o l'olfattu. A temperatura di l'acqua deve esse circa 65 gradi, in ogni casu ùn fate fogghiu acqua, altrimenti i gustu è i propietari curati desapareceranu.

Siccomu u tè biancu venutu à noi di a China, hè megliu aduprà i metudu tradiziunali di a raffigurazioni, chì permettenu revelà tutte e qualità di a biera à u più. U modu più cumuni di prenu u tè hè di vìviri china - precisa un pocu di attributi, permette per vede u gustu è l'aroma veri.

U primu tè di u biancu hè chjaru da 5 minuti, cù 2-3 minuti ripetuti brewing. U tè si ponu esse creatu 3-4 volte.

Avè chì quandu preparanu u tè biancu, i pratiche ùn devi micca u mancu d'oliu, altri furnisce u gustu delicatu. Dopu u tè, ùn hè micca ghjallinaghju per friddu e foglie di tè - l'utilizanu cum'è un pruduttu di a cura di a pelle, culpò e frendu a to fàccia cù l'infuzione resultante.

Caratteristiche tè tè Bianco

Duranti a trasfurmazioni di u tè, i villi bianchi i bianchi sò rijintati nantu à e foglie è i riziette, perchè u tè hè chjamatu biancu. Fulghjini, à u cuntrariu di e altre variità, ùn sò micca stati turrati, chì sò trattati cun mètudi naturali (fermentazione cù u sole) è ligne seccu in u fornu. Per u tè biancu, solu i più chjucchi più chjucchi è i dui foglie superi sò cullate. Per u più altu gradu di Bai Hao Yin Zhen solu i più riffulati più cilestu. Bai Mu Dan hè cumpostu da rizzi è una secunna foglia. A maghju testi hè fatta da a materia prima restante, micca adattatu per i primi dui variità.

U tè biancu hè assai difficiule di maghie è trasportu. Cusì, stu tè biancu ùn truvarà micca in l'embiu di u fabrica, a maiuranza i foglie sò pressed in pancakes. Ancu sò stati torciati cù livi o fiori di jasmine, ma in questu casu u tè perde u so sapori è u gustu. Stu tè biancu pò esse acquistatu solu in tè, invece di vardà l'attenza à a integrità di e foglie, u so culore (pianta verde cun fluff biancu). Sò assai u tè biancu hè pruvatu à dà allora verdi.

Mantene a tela in un cuntainer à certu cunghjuntu. Assicuratevi di mantene in mente chì u tè biancu assorbiu tutti l'odori assai rapidamente.

Un aroma delicatu è gustu di u tè biancu pò esse apprezzatu solu da un veru gastru, perchè s'ellu ùn hè micca un connoisseur speciale, hè megliu da degustà tè biancu bevande boni qualifiche di tè verde. Hè ancu impurtante è a fugliale di tè è - u tè biancu hè drunkatu sipatu, senza manciari, cù un gustu eccezziunale naturali.

Hè curiosu chì ancu una persona altamente aduprata ùn puderà pacà u te biancu veru, era cunsideratu un beie imperiale. E i pòpuli chjamanu l'acqua chjaru biancu ordinariu, anche ci era un dicenu - hà vicinu à vede chì i visitanti sò trattati à tè biancu. Oghje, ùn solu l'imperatori ùn ponnu tastallu u tè biancu , è ancu resta un beie assai caru, postu chì una tecnulugia moderna ùn ponu influenzà a accilerazione è a simplificazione di a pruduzione di questa elettu curazione di u ghjovanu è di a salute.