Comu cundite sidru?

L'addevu hè un bevande spumante di bassu alcoolu, chì hè spessu preparatu da mancieri chì sò fermentati senza l'aghjunzione di levitu. Di solitu, a forza di sidra nun supirava 7 unità di volumi di l'alcoolate, però, a vittura pò esse "furtificata" artificiàmente, agghiuncennu l'alkohol forte forte à a so cumuzzioni o a fermentazione prolongada, ma cù l'addivativi di levitu.

In più di a sidra di manzana, ci sò ancu ricetti di sidra di pira è ancu ciliegie, chì ancu sò diffirenti in a so facilità è gustu piacevule. À nantu à a preparazione di una sidra fatta di casa, parramu più.

Comu cocilu sidru in casa?

Per a preparazione di sidru naturale, tutte ciò chì ci hè valutate sò i manzuni stessi, per a preparazione di zucchero è di zuccaru, chì ùn solu ùn regulanu l'dulcezza di u bè, ma ancu a so forza. U prucessu di fermentazione di a sidra durà assai tempu, ma se vulete ottene una veru manzana cù un gustu è l'aroma riperta - avete averà aspittà.

Allora, cuminciate di cociri cù u zùccheru . Cù l'aiutu di un sprimeur potenti, facemu u ghjocu di manzelli freschi. Fate tantu zucchero cum'è avete pianu di ottene a sidra, è aghjunghje u zuccaru à un ritmu di 200 g per 1 litru di liquidu. Assicuratevi chì i cristalli di zuccaru sò disolvi cumplessi, poi poverà u zucchju in un vetru di vetru è fate un septum, o in u vechju modu, attaccanu un guantu di gomma in u collu di l'buttiglia o latte.

Uni pochi mesi dopu, un accontu paria appressu à u fondu di u cane, da ellu hà da esse dispuniti. A sidru hè stata a traslavenza quantità pussibule avè averà pruvà. In u tubu, racughjemu u ghjacciu da a superficia, senza sdirillà u sedimentu, è trasmettenu à un putru seccu è sicu. U sucre trasmisoru novamente cuparti cun un segnu idraulicu è ponu per parechji mesi più. Normalmente a buccia ripigghia perfettamente dopu à 6 mesi da a prima installazione di u septum.

Avà u bè da bisognu à esse scurtatu novu, senza avè micca affettatu u sedimentu, è in buttiglia.

Cumu pudè cocilu un sidru forte?

Di sicuru, a manera più faciule di dilute u sidru dispostu cù alcohol forte, per esempiu cun u cognac, ma poi u gustu è l'aroma mesturare cù u cognac è ​​u bè chì cambia u so gustu. Per impidiscia di sta succorsu, pudete fà a sidra forte cù l'aiutu di u levitu.

Allora, aghjunghje una cullizzioni di una cullizzioni di levitu è ​​di zuccaru, à u prezzu di 150-200 g per litru di lìquidu. Pigliemu un segellante di acqua è si abbanduneghja u bè per un ferru in mesu. Dopu, filtre a sidra, sguassà u sedimentu, è fate nantu à e buttigli.

Cume a cicerone?

Ingredients:

Preparazione

I Cerami amassi l'impastatu in un vetru o l'esiliu, è fremenu acqua. Dopu à 48 ore (stinzendu certi guirri) squeeze u ziddu è mischjà cù u zuccheru. Quandu i cristalli di zuccheru sò solu dissolvi, u zucchero pò esse spressu in un tank di fermentazione. Dopu à 4-5 ghjorni, avemu filtratu u zitellu è lasciate pè fermentate, periode ghjornu in porzi chjuchi di l'alcoolidiu, l'altitudine di questa permanece à a vostra discrezione. Avà u cuntinuu deve esse chjusu cù una tapa è abbandunà a sidra finu à ch'ella diventa bisognu.

Cume a sidru di cideru cù spices?

Ingredients:

Preparazione

Piglemu a sidru nantu à u focu è caliu à a calda. In una edizioni calata adupamu un bastone di canna, anise stelle, capelli di clavellati, aghjunghje un zitellu di aranciu di u zucchinu, è ancu i graneddi di vellinu. Acchianate a buccia cù u zuccherinu è di reduce u calore à un minimu. Ciddi sidru sottu u tatturu per uns 15-20 minuti, dopu à quale aghjunzenà u calore à u massimu è fate tuttu in un minutu.