Comu crià u cafè?

Per parechje persone, u cafè hè un attributu indispensabile di u principiu di un novu ghjornu. Ma per a maiò parte di elli, u prucessu tutale di fà sta prufume di u zitellu hè di vintu in a tazza instant cafè è di zuccaru è friddu tuttu cù l'acqua furiu. Ma quantu aduprà com'è manciari di cocilu naturali, sfurtunatamenti, assai ùn avete micca. È micca perchè hè una scienza cumpletu chì deve bisognu speciale è capacità - una persona pò esse senza avè u tempu in a mattina per cocchi una tazza di cafè.

Ma ci sò ancu ghjorni fora, quandu ùn avete micca bisognu di ghjallà in nudda, è pudete rilassate. Allora i nostri cunsiglii di cumu per appruvà u zuccaru di cafè in casa sò micca ghjustu.

Chì avemu bisognu? Per culisimu u cafè in casa, avete bisognu à avè una cucina di pavone, una cullette longa cù un manicu longu, caffè, zuccheru è altri ingredienti chì pensate à aghjunghje à u cafè. Ora dicemu qualchi parola di u caffè. Hè megliu per i principianti di cumprà u cafè da u moltu, perchè vi sarà più faciule per voi per urdinate questu quì u grillé propiu di granu si deve esse se a prossima pezza da fà. Se ùn avete micca truvatu un cafe, o basalmentu vulete cumprà cafe, puderete moltu davanti à coccia. Aduprà un macinacciu di cafè, o una lavandula di manu cun un cuntainer. In sta preparazione hè sopra.

Cumu fà un cafè moltu in Turchia? Istruzzioni step-by-step. Mètode unu

  1. In u kettle ci hè bisognu à fraccià parechji acqua. Allora aghjunghjeghja qualchì acquicoltura foglia in u Turcu, induve avemu a criari u caffè.
  2. Truvaremu u cafe in u Turchese cù l'acqua. Per un tasse copulinu standard, ci vole à valdi 1,5-2 cullenade di cafè moltu senza una roller coaster, ma cunzidietenu i vostri preferiti di gustatori, perchè qualchissia chì u gustu più forte di culore, è quarchi fugliu.
  3. Avete pour l'acqua di ciaretta da u kettle in u turcu. A quantità tutale di l'acqua in u turcu hà dettu appressu à uguali à u vulume di a to cupola. Ma à u stessu tempu, u livellu massimu di l'acqua in u Turcu hè u livellu di u so puntu più strettu (isthmus). Scoprini a vostra attenzioni chì ci hè necessariu di valdi micca acqua di ferita, ma solu solu caldi, altru di salvà a mugla, ùn hè ancu direttamente solu per a furia.
  4. Pudemu u turcu cun l'acqua nantu à u focu è aspittà. Ùn avete micca bisognu di u momentu quandu u to cafe ùn viaghja. Hè perchè, ùn hè micca avè principiatu à fracete, ma hè per principià. Hè in questu puntu chì avete bisognu à piglià un caffè da u focu. Avà bisognu di seguità u nivellu di scuma. Quand'ellu principia à fighjà - u caffianu hè prestu.
  5. Ùn hè ghjallacciatu per vintu sferisce a bè finita in un tazza, fate un pappu di parechji minuti. Poi pour u caffè in a tazza, aghjunghje u zuccheru à u gustu.

Comu crià u cafè? Ricetta per u sicondu

  1. Fateanu calà u focu turcu. Ùn calene micca, ma solu qualchi rinforzu - 30-40 seconde nantu à un focu pocu hè abbastanza. Se ci puteva un Turcu novu lavatu nantu à u focu, chì era sempre travagliatu da l'internu, appena calenziu finu à chì l'acqua si evapora.
  2. Dopu poi spremu u cafè in u Turcu. L'ammuntate chì stabilisce, di media, 1,5-2 cullerade di cafè moltu senza viaghja.
  3. Immediatamenti per u cafè, aghjustà u zuccheru à u gustu.
  4. Prunemente cafe marrone è zucchero in un turcu. Quandu avete avvistu chì u zuccheru hè fatta à friddu è u cafè fracani, ci vole ch'è avete frittu bè. Questa fritta prumove a furmazione di una bona scuma.
  5. Oghje l'acqua. In questa ricetta hè megliu aduprà l'acqua fredda, ponu fogghi, ma hè megliu micca debitu. U liveddu di l'acqua torna dipende nantu à a taglia di a vostra coppa, ma micca sopra à u livellu di u locu più strettu di i turchi.
  6. Avemu aspittatu à u momentu quandu a spuma empeza à sviluppà, è u caffè sarà vicinu à chinu. Quand'ellu venga, avemu da piglià un macchina fora di u focu è dete un apertura. Allora scorce in una tazza.