Cabbage kohlrabi - crescente da e zesi

U colbullu di colti du u gustu bellu è hè altu in vitamina C. U nucliu s'assumiglia à una culula di colti, ma assai più juicier è più piacevule à u gustu. Hè unpretentiu di cura, è a so tecnulugia di u crescente ùn hè micca più difficiuosa di u culore di culore. Kolrabi hè lucrule à cultivà, perchè hè carattarizatu da altru rendimentu. Cumplementu, cunzidennu lu zicchinu di cunglabbà di e mane.

Tecnulugia di cultivation

Dognu chì u coltante di u col colubrabi pò esse acquistatu parechje volte una staghjoni, serejate e manni di cohlrabi per i pianti di pannelli pò esse fatta à a fini di marzu è iniziu di maghju. Per fà questu, preparanu un cuntrariu cù u minticu è a pezza à questu a una prufundità di 1,5-2 cm. L'età di i pianti, chì hè pronta à ponae in terra aperta, hè 35-40 ghjorni. Questu pianu, com'è regula, hà 4-6 fululi desarrollati.

U più beddu moddu per u cunglabbariu crescente hè quellu chì in l'annu passatu criscò fagioli, patate, calabacini, pumati, cipudioni. Utilice un regnu di piantazione: 40x40 cm o 40x50 cm. In average, u cunsumatu di zinga hè 70-90 pezzi per 10 m.

In u vaghjimu, quandu u so postu hè dispostu à a pianta, i fertilizzanti di fosfate-potassiu sò intruti in questu. Comu alimentu, superfosfatatu, nitratu ammonium è sal potassiu sò usati.

Una di e cundizzioni principali di l'assistenza hè u regulare regula. Kohlrabi durante u staghjunale ùn hè micca cunsigliatu per cullà.

Un elementu impurtante di a tecnulugia hè a prutezzione chimica da e parolle. Kohlrabi pò esse attaccatu da e parolle : pulatori, trigli, puliti crosciferous, col moths.

Per u cuntrollu di i pesti insetti, i trattamenti insetticidi sò rializati ogni 7-10 ghjorni (volatone, sherpa, zolon, sumi-alpha). A foglia di colta hè cuparta cun un forte cera bianca. Hè per quessa, hè necessariu aghjunghje l'addevu à a risposta di u velu (per esempiu, u soapo di lavandula o un oliu scrematu).

U cultivo di coltu di e zeri

Sì avè avè avè avè avè ottinutu un colpu di coperà in un tempu dopu, pudete pattene e zeri direttamente in a terra aperta da maghju à austu. I sementi sò in cantieri prubbintati prima in a prufundità di a terra à 1,5 a 2 cm à una distanza di 45-55 cm di l'altri.

A rippulu di culore pò esse à u stessu tempu nantu à u listinu stessu cù un pappellettu o carotta. Dopu l'apparizione di i primi foglie, i rimisgioli sò dilicati. A distanza annantu à i piantini sò à 20-25 cm di l'altru. Quandu i fertilizatori usanu salate di potassiu è di nitratum ammonium.

Per fà cultivà i colberi di colti di i sardegna puderà ancu di un jardinero novu.