Peonia "Coral Sunset"

Stu materiale pò certamenti interessà à l'amatori di i belezzi di giardinu di pioni, perchè trattà cun una di i più belli di i so varietà. Ssu esempiu - nantu à u cultivatu nantu à u so situ di a peonia "Coral Sunset" o peonia à l'herbaceea. Questa maravigliosa farfalla ùn hè micca esigenti à l'infermiera, hè assai faciule di cultivà. Questu pò esse vistu in u prucessu di lettura di stu materiale.

Infurmazioni ghjugna

Peonia Сoral Sunset (da inglese - postu di coralli) si distingue da i so parenti cù i grandi e assai belli fiori di u salmone dilettante cù sfumalli di corallo sanguinoso. No less beautiful is the peony bush itself with its juice, green follat. Sta pianta hè cusì amata da i nostri ghjeliaghjani per a so stabilità ancu à un sensu di freti di temperatura, ùn pò esse micca spavintatu da a minus temperature è l'absentenza tutale di neve.

Sta pianta hè amante di u sole, dunque u postu sottu u lettu, induve hè chjucatu à sidà o pianta mudeli di peoni novi, hè devessu necessariu in un locu assolatu. In ogni casu, ci hè un fattore chì faciva una puntualità iridescentu di a posta di u corallo di Paeonia (pioni peonia) - questu hè a so predilezione alta per infezzioni fungali è bacterial. Hè dinò assai soprente da attacchi di pesti di giardinu. In ogni casu, si prutizzioni protustivi pruspettivi cum'è spraying, eliminating weeds, dà rigiamentu currettu à i peonii, ùn ci seranu micca prublemi cù u so cultivamentu.

Riproduzione è cultivazioni

A scrittura di u cultivo di u piron "Coral Sunset" avemu da cumincià cù a cumpusizioni di u terrenu più acceptable per a pianta. U sughjettu nantu à u lettu di fassi ci vole à esse fertili, ligere è necessariu cun u nivellu di acidità. Inutili, i pianti sò significativamente ittardatu in u sviluppu è u sviluppu. A cumpunimentu ottima u optimu per i peonii hè a terra di giardinu cù turba (preferibbilmente superiore) è lavata a rina, è un fogliu di terre addestrava. Un terrenu simile se deve aduprà in sedia à sta zinga di pionu rara in muderni. In ogni casu, in u stessu crescenu di sta pianta da e zoccu hè raramente practiced. A maiò parte di spessu hè cultivatu cù e piantini.

Hè bisogna à fà in prima primavera, finu à chì a temperatura di l'aria righjunghjendu 5-7 gradi Celsius. Aspittendu un clima più bellu ùn valariu, perchè a temperatura di 10 gradi di caldu, u crescente vegetativu attivu di a parti suprema di a pianta s'activa in pioni, è a temperatura sottu à sta livellu promossi u radicali di a pianta. Li peonii sò fiori longuamenti, cusì avvicinendu u prucessu di piantazioni ùn deve esse menu respon sabre più di cultivà arbusti è arburi. Per fà questu, ogni mità metru hà daveru un fossa 60x60x60 centimètres, da quì a fondu di u fossu deve esse liberata nantu à a bayoneta di a pala. Puderete aghjunghje à u fondu di u compostu o l'humus, ancu quì pudete piglià qualcosa di l'osteria. U rizoma deve esse diggettu in tale manera chì i capi più alti di a risturazione sò cavatu dui o trè centimetri. Dopu fattu quessa, u pianu à u circondu di u troncu hè rammed è a pianta hè rimena abundante. Quandu u solitu sussista dopu a pianta di u territoriu deve esse spulatu, per ùn esse scupartu i rina.

Se tuttu hè fatta cum'è indicatu in questa sezione, u dumiculu di nutrimentu di a pianta serà resu moltu di dui o trè anni. Dopu à a fini di aprili - iniziu di maghju, aghjustemu pioni cù fertilizzanti chì cuntenenu nitrogenu, è durante u fioru di a pianta, hè preferibule da applicà fertilizanti fosforu-potassiu. Per prutezzione di e incridie è e malatie, i ghjardinati in spirantizza l'usu di u fluidu di Bordeaux, tratendu cù i vegetali à settimana prima di ogni alimenta.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficultà annantu à sta varietà di pioni rari. A cosa principal hè chì ùn mancà micca qualcosa di e so pratiche, ùn si micca scurdate di chjudarà u mulch in l'inguernu à l'età di trè.