Tecnulugia di i culturi di u crescenu in un invernu inverndu

I scienti tendenu per passà in i prucessi di crescita, perchè oghje a industria kimica travaglia vicinu cù l'agrosfera. Hè assai probabbli, u cuncettu solu di i jardiniere "coglini oghji per a tecnulugia holandesa" serà assuciatu cù e dosis cavalli di fertilizzanti è di l'additivi preghjiniziunati. Ùn ci hè nunda perchè in l'invernu pudete avè una custera abbundante. Fortunatamente, a tecnulugia di cumincelli di crescente in un invernu in l'invernu hè veramente cunnessu cù u sistema da applicà i fertilizatori, ma micca da a so quantità.

Chì ci sò e cundizioni per a crescenu in u invierno?

Per principià, per u successu di l'eventu sanu, avemu selezziunate pepini per u crescente in l'invernu, cù u toloroso, varietà di ravagghia speciali . Ma questu hè solu a mità media, u puntu tutale hè in i dosages è a sequenza di supplementazione.

A tecnulugia di i culturi di u crescenu in u greenhouse in u invierno ùn impone abbastanza eccessiva, cum'è questu duru a salinità di u solitu. Eccu, a correlazione è a coherenza, è dinò l'urganizazione sfarente di a terra, sò impurtanti:

  1. Per fà cresce, duvete chjude terzu, per esempiu di un drenagiu capacitati qualitativu. Hè impurtante chì u spaziu hè chinu di nutrizi. In u vaghjimu, à a fini, una mità di una zucca di fugliale hè purtatu in a zona. Una quantità più numerosa porta à salinizazione di u tarritoriu, l'applicazione di a primavera pò creme l'arrabbi di i pianti.
  2. Impurtante in a tecnulugia di i culturi di u crescente in l'invernu in l'invernu hè l'scelta di u locu. Ùn hè cunsigliatu dopu a vendita per pudè mette in u stessu locu è per a staghjoni. Solu dopu à quattru anni hè permessu di reutilisà. In ochju, vi scuntate u prublema di a putenza negra di e razzi di pianti.
  3. U cultivo di cucumari in secca da a tecnulugia holanda implica l'intruduzione di tutti i nutrienti solu da u metu da cullabura. Duranti u pezzu tutale di vegetazione hè necessariu di alimentà a piantazione cù nitrogenu. In u territoriu stessu aghjunghjenu 800 gr, da quandu 500 gr par u metu di reginu di geze. In terra, aghjunghje l'addittivu in a primavera, u restu dopu a cugliera a prima cultivazioni ogni dui simane.
  4. Sicondu a tecnulugia di cumincelli di crescenu in un invernu in l'invernu, prima di cultivà, 2.5 kg di fosfru deve esse aghjuntu à u tarrenu.
  5. U potassiu hè aplicatu nantu à un kilogramu prima di siverze è poi dopu di fruttu. Hè impurtante chì u fertilizante ùn hà micca un cloru, chì priteghje affettu per i cucitti.
  6. Ùn bisognu di fà è u magnesiu in a quantità di una libbra. Questu ùn permettenu micca u folla à giallu è giallu.