Àgidiu nantu à i pianti pezzi

À a fine di l'invernu, parechji ghjardinarii-amatori pittonu e piantini in casa. A maiò parte di i pezzi di ghjunghjite a zitelli di cucuzzuli, tomate, zucchini, brunetta, pepite è altri legumi. Prima di u calore, si sdrughjenu, spine è, guadagnannu forza, duranti a stagione, i so patroni, una bona racolosa.

In ogni casu, ancu in casa, i piante ponu attaccà e pesti. A maiò parte di i pulatorii - picculi bugni chimichi chì cresce nantu à u ghjumu da e foglie di e piante. Probabilmente u più grande danni venenu da pulifichi, parasitizendu i pianti di pepite dulce. Hè stallatu è si multiplica nantu à e so foglie è stemma, rallentiscendu u crescenu di e piantini è pratiguà a crescita di cultillaria, è anch'ellu si trova virus filopatogeni periculosi. Quì i sintomi di i danni à i pezzi di sti insetti è cumu per trattà a pianta à i pulatorii è cumu per liberà di u restu di stu articulu.

Cumu si libri di i pulatorii nantu à i pianti di pepite?

Per prevene a malatia di i pianti, hè necessariu, prima di tuttu, per decontaminate u tarrenu in quale prupone e fugliale e crescenu i pepite . Eppuru, ancu cusì, un ghjornu pò vede i bugdi di l'aphid à pusà nantu à e foglie. Se tenete cura à elli in u tempu è adopranu l'azzioni, allura l'insetti averebbe sia scunfittu. Ùn fate micca strurte - questu hè stupidu cù a morte di a pianta. U pulidi multiplica rapidamente, cù u tempu chì i bugs più diventati, è e foglie dannighjate di a crosta sdrughjenu in gialla e lentizza, dopu à quali pudianu cumu accade. Sì pianu di sta platera in u pianu, hè prubabilmente bellu o dolerà. Hè a conclusione: avete bisognu di libri di i pulatorii quant'è prima.

Questu pò esse fattu di parechji maneri: sceglite unu chì hè più accettavule per voi, o combina, anzià l'efficacezione di pulifichi assassinati.

  1. L'usu di l'insecticidi à i pulatori (Nurell-D, un cruiser è altri) hè a modu più effikaice per combattà parassiti picculi. Dà un bonu risultatu, ma, sfurtunatamenti, ùn hè micca adattatu per u usu in una casa.
  2. Un altru mètudu populari di ridiri di i pulatorii hè di pulverizazione di e piantini cun una solu solu saprina. Per fà questu, piglià un pezzu di saponu (5 g), gridò cun un filtru finitu è ​​dissolve in un litru di acqua calenta. Hè stata adduma cù sta solu muderni di pepite (o à l'altri legumi, puliti puliti) usando un atomizador. Repetite u prucedimentu per spraying mudelli di pepite spessu, ogni 1-2 ghjorni. In liturgia, in qualchì pocu di ghjorni avete de note chì i pulatori sò diventate assai più menu, ma ùn parta micca questu materia, perchè e larvagghi di pulifichi, cunduti per i insetti, sò sempre nantu à e piantini.
  3. Inoltre, u metudu di frottaghju e foglie da ogni uberu cun una solu solu solu sapi beni. Hè bisognu à fà cun cura, per pruvate micca dannà i steli fragili è e fogli di a piantina. Per asciugà, utilice una tela bruna chì hè imbuttita in a suluzione.
  4. Comu pratica vi mostra, a varianti seguenti aiuta à ridderà i pulatorii bianchi. Pigliate una freccia in legnu nicariu, pour acqua (10 litri per vetru di pollu) è insiste per un ghjornu, è pozzu attache è aghjunghje una colazione di sapone di lìquidu. Spray di u liquidu pò esse sia di mudie è rimesse à u lettu. Se vulete, a fustu di legnu pò esse rimpiazzatu da u polu di u tabacco: vene vindutu cù altre pruduttu per u giardinu è u giardinu.
  5. Dopu avè postu i sprobiti di u pezzu dulce in u locu, puderanu ancu coglie i pulatorii da a manu. Questa solu reducià pocu u nùmeru di insetti, ma ùn permettenu micca esse sianu eliminati, chì l'bugatti anfidi sò assai picculi: l'individui adulti righghjenu solu 2 mm longu, è e larva aphid ùn sò micca simplificatu micca avvertutu da l'occhiu nuru. Per quessa, quandu u pimentu hè digià vicinu à u lettu, hè cunsigliu di cunghjuli stu metudu cun l'usu di l'insecticidi à a distruzioni di pulatorii.