Cumu pudè alimentà i pomi di u pumadoru dopu avè aghjuntu?

I pumati sò unu di i culturi vegetali più famusi. In i nostri latitudini hè cultivatu nantu à u mudellu di drosu, adendu à certe règule. Unu di elli dice chì i piantini di u tomate dopu avè sceglienu sò furnitu di nutrienti per un megliu creatu. Da questu articulu sarete amparatu cumu fà fà.

Perchè u picculu mulinu di tomba?

Per alimentà o micca di alimentate di e piante un tomate - una domanda disputable. Hà l'omi rivuluzzii è sustinienzii. U primu cunzidire chì a sumente di qualsiasi planta pussedi un suministru nutriente per u cunfortu normale è u sviluppu, è senza fertilizazioni addunisce. In fattu, solu i pumati crescenu bè cù a cundizione di u sanu adattatu, l'illuminazione è a preparazione prubleminate proprie.

In ogni casu, assai persone, per avè una cullizzioni di verra di qualità garantita, è prima di cultivà una crescente forte è sana, utilizate u metu di fertilizzà. In questu casu, avete bisognu di sapè quandu, è cumu per alimentà i pumati. Cusì, adatevi esse per alimentate di e piante di tomate, perchè a crescita megliu da pudè.

Chì fertilizante per alimentà e piante di tomate?

In u cartulare, da u mumentu di cullà à u momentu quandu u pomi di u pumadoru sò stati posti in a terra aperta, 2-3 scoglii sò cù un intervalli di parechî simane. Piuttostu spessu ùn hè micca valuta - ùn hà micca bisognu à u beneficu di a pianta.

I primi fertilizazioni vene realizatu 2 simani dopu a scelta. Duranti stu piriu, i piantini sò generalmente tempu per adattà à e novi cundizioni è tolleranu sta procedura.

Ci hè parechje varietà fundamentali per dressing:

  1. A più cumuna di elli hè una carna torna in u lignu . Hè insistia per 24 ore (1 cullera di tavuletta per 2 litri di acqua calenta), è dopu filtre è sottu sottu a razzi di a pianta.
  2. A bona suluzione hè ancu una mistura di nitru di ammoniu, superfosfatatu è sulfatu di potasio dissolutu in acqua. Per 1 litru di acqua, i sustanzi chì sò presitu in una ratio di 0,5: 3: 1,5 g.
  3. Oghje ghjovani principianti sò interessate da se esse possibbi à alimentà piantini cun una urea di tomate. Di sicuru, pudete: questa sustanza in una cantità di 0,5 g hè mischieria cù 4 g superfosfatu è 1,5 grammi di sal di potassiu, è poi diluita in 1 litru di acqua à a temperatura di l'ambienti.
  4. Sceglientu chì pà alimentà un tomate di castagna negli, fate curazioni à l'infuzione di caccia d'oca. Per piglià a so preparazione vasu di trè litri, filli ellu cù cunceculu machinatu per 2/3, pour l'acqua è lasciate per infuse durante parechji ghjorni. L'infuzione chì hè stata diluta da l'acqua pura in una ratio di 1: 3.

  5. In più, per infusione di piantini, l'infuzione di buccia di banana sana hè utilizata.

Queste selezziunate sò quelli di i migliori, perchè pudete alimentà piatti di piumi per u racolummentu. Pruvate di sti metudi, è i vostri tomate si creceranu forte è forte, è dopu - avete un piace una bona racolosa.