Glucsinia da e zene

Per crede da speranza gloksiniyu, cum'è pratica mostra, hè pussibile micca sempre. Ma s'ellu vi furnisce di sapè è di patience, tandu possu variità di parechji più bella pianti interni cresciute in u so propiu. L'errore più grande di i viticulturi chì, per a prima volta, pruvà cultivà u gloxinium da a simenta, hè a non seguimentu di e regule per cura di e piante. U risultatu hè chjuche - finu à una pianta di ferita ùn si sò micca vita.

Seed collection

Per crecià a gloxinia da i pezzi riiscini, hè necessariu di sculare. U primu chì a pianta deve esse polinizatu manualmente. Per fà questu, fretu u discornu di cuttuni attentamenti annantu à tutti i pistili di i glogini fiori in casa. Uni pochi ghjorni dopu, i pistilli chì anu pulizzinu, marchitonu, i so petali scorcherete, è nantu à i pedunculli di caghula di sillabba se cumincià à fà. Scurderete sti sottumette à 6-8 simane. Dopu videru chì a casula s'hè lampatu, corse cun u peduncle. Puderanu e zicchini di gloxinia più convenientemente cun un vetru: quandu ci hè un crack in a casella, infunditamente subduisce in un vetru, i semen rimi di u culore di marrone scuru fallenu. In u trattamentu chimicu, i manzari ùn deve micca bisognu di pone à ponae.

Landing

Sempri e gloxinia si pò esse realizatu in ogni mumentu di l'annu. Certi cultivatori sò guidati ancu da u calendariu lunare. U latinu per a ripruduzzione di e gloxinia hè megliu per elettu pianu è fibru. U mischju d'organu-minerale di turf hè una solu bisogna. U fattu hè chì i radichi di e piantini seranu più cumentu per attache à i fibri, è a pianta stessu acquistà una posizione più stabile.

Prima di cultivà a glutine di e sali, u territoriu deve esse guardatu in u frigorificu per 24 ore, perchè tutti i battiri, spori è larva di e pesti sò persu. Cù u listessu propiu, pudete aduprà l'un furnu da un micru è un furnu.

Per a ghjonghje di e gloxinia, hè cunsigliu per utilizà un cuntenutu transparentu di plastica cun una tapa. À u fondu pusau a capa di terra di 2-3 centimetri, u nivellu. Eppuru liggeru, è poi abbundantemente a moisturize. À u listessu tempu, u drenagiu ùn hè micca necessariu, perchè solu parechji ghjorni passanu prima chì i pianti di piantini.

I Seeds sò sembratu di sopra, ùn anu sprinkled cù a terra, perchè necessanu di luce à ghjudicate. Una volta di l'umidità di u locu, u cuntinuu hè fermu chjusu cù una tappa di plastica. L'annualiu resultanti hè necessariu per u solidu di cunti di sali per dissolve più veloce. U contenedoru deve esse postu in un locu luminosu. Se u ghjornu di ghjornu hè falatu (menu di 12 ore), ci hè un luminu fluwentiu. Cumpensi privati ​​per i pianti ùn hè micca necessariu.

Ogni trè à quattru ghjorni, hè bisognu di umietà a terra. Ùn aria micca un invernu. In una settimana vi vede pocu fruttu. Dopu trè simani, creceranu sebbenu meditanti, cusì avete bisognu à fà un scogghiu. Sì i cundizioni in l'ecoluminu gloxiniu cumplittamenti cuntentate, invece i pianti ci anu da esse trasplantatu un pocu prima, perchè i corsi fighjonanu cù l'altri, è u so criscenti fracassa. Mentre chì i pianti diventerà una pianta adulta, serà necessariu di trasplantà trè o quattru volte. L'ultima volta chì a glutine hè trasplantata in tazzi di plastica ndividuali è ùn hè micca coperto. Per esse adattatu bè cù pocu di ghjorni sò più ghjovani novi sottu à a lampu.

Dui o trè mesi dopu à simu vechja, i pianti ponu esse pianificatu in pote e trasfiriti a una pianta di guai. Stu rievamentu hè cunvene in chì ùn hè micca necessariu di seguità l'esitu di u locu è aghjunghje l'acqua. I vegetali assorbiscenu assai umidità cumu bisognu. In questi li grasi di glifoscienza cresciunu, è farà staciò pè a prima volta.

Cumu seguitu sti cunsiglii è utilizendu stu modu di ripruducazione , pudete facilmente crece a glutine di i semitiche.