Perchè l'alogera torni ochji gialli?

Tuttu quale chì almenu una volta hà cultivatu d'alergine in u so giardinu sapi quantu capricciusu sti pirsuni ponu esse si e cundizioni per u crescita ùn sò micca misu. U principale prublema cuntene à u cultivo di sta cultura di a famiglia di Solanaceae hè quella chì i foglie nantu à i piantini d'arghjentu è in i culturi adulescenu sò gialli.

I foglie sò gialli in u zuccherinu, cum'è in u periodu quandu i piantini ùn sò micca posti in u paese apertu, è in u fruttu. E questu amarente teni una amminazza immediata à a pianta cum'è un mondu, perchè dopu à u amaru, a foglia pò esce falla è caduta, è poi a pianta sana moriri.

Sè avete avvistu chì e foglie sò giurnati in u catu di e piantini, questa scatte di nutrizi in u locu. Dopu tuttu, l'arghjentu hè una pianta cusì dilettante cù rispettu à l'elementi di traccia, è finu à quandu ci hè un difettu, a pianta reaccione immediata cù amarente di e foglie.

Mèturi preventivi

Per impedisce stu tipu di prublemi cù e piantini, hè necessariu di sceglie l'uperimentu per e sementi. A terra deve cuntenenu una quantità equilibrada di elementi tracci è esse riccu in nitrogenu è potasio. Sò sottostrati di acidi è alkaline ùn sò micca in lignu, cum'è un ortu vegetale simplice. Ancu l'opira più affacca per u so sementi di l' asciutta pò esse un cimitore cù un grandu cuntenutu di turf. Ma s'ellu ùn ci hè micca pussibule di ottene un terrenu pruvedueltu prestu, a terra da una cupiddalla sarà u so sustitutu excellentu. Dopu tuttu, quantu longu cunnisciutu, hè un primu locu per una pianta.

Dopu chì l'alivieri sò stati posti in terra aperta, dopu à uni di simani, bisognu à esse supplitatu cù un fertilizante cumplicante chì cuntene nitrogenu. Questu fertilizazione devi esse fattu parechje volte una staghjoni, per impediscenu a mancanza di vende sta sustegnu à a pianta. A suppulizioni di u nitrogenu deve apprufirerà incù supirficiali cù un complexu chì cuntenenu u potassu, chì ancu influenza avientu à a pianta in tuttu è impedisce u amarente di e foglie da l'arghjentu.

Lamentablemente, ci hè ancu una situazione chì u amaru di e foglie, in particulari i più bassi, hè a prima campana di una malatia seriosa cum'è fusarium. Comu in u casu di u amaru di e foglie di e piantini, l'iniziu di a maladie hè a stessa - i foglie foglie fubbe verdu pallidu, è poveru giallo, siccati è chjudaranu. Dopu a foglia, tutta a filiera si scappa. A malatia afecta u sistema vascular di a pianta.

Fusarium si disprezzanu hè una malatia fungosa chì penetra in u locu infettatu à e radichi di a pianta è à l'aghjurnamenti culpiscenu sanu. Una altra di e cose di a malatia pò esse l'usu di e zizei infettati cù questa malfatta. Allora a pianta si sviluppa digià affettata, è com'è regula, à u principiu di fruttu, si ferma.

Promettenu u sviluppu di Fusarium e marchite è e cundizioni climatichi: se ci hè un clima calda è a temperatura di l'altru a maiò 28 gradi, questu cundizioni eccellenti per u sviluppu di spori fungiali.

Per minimisà u risicu di qualunque malatia fungale di l'alogerini prima di sementi, anu da esse stati graviduti in una solu suluzione di potassi è sunnata in terra permeable da l'aire. Quandu i pianti sò piantati in terra aperta, Ùn esposeranu e radichi, chì sò assai traumatizzati, è hè necessariu di fà u trasbattimentu di a pianta.

Per plantà l'aluberi, un postu nantu à u situ è ​​deve esse elettu solidu senza a pussibilità di stagnazioni acqua. Dopu qualchì regnu, chì deve esse realizatu regularmente, avete bisognu di disciugliserà a terra, perchè a mancanza di l'ossigenu hè preghjudiziu à u sistema radicali. Hè necessariu puru à adirte a rotazione di a cugliera è ùn pona micca l'arghjentu dopu à a sera, cambiendu u locu annu. Per prevene a malatia, Trichodermine hè aghjuntu à ognunu, è se una maladie hè stata trova, a pianta malaria hè eliminata, è a restante sò spuljati cun Falcuni.