Quandu pè diga mustarda com'è fertilizante?

A mustarda hè una pianta crucciferosa chì hè un siderete sclusivo è hè stata immediata di a vendita di verdura o in primavera in terreni liberi. Hè capacitu per assigurà u nitrogenu di l'aria è dissoxighizza u tarrenu, per quessa, fate u rolu di cal. I razzi rimanighjenu in u pianu aghjunghje a capa superiore di u locu, chì pruteghja di a licenza di u licenziu è di parechji tipi di erosione, è dinò di a diffusione di e malatie periculi di i culturi. Quandu scorri a mustarda com'è fertilizante - in stu articulu.

Aghju bisognu di cavallu mustarda in l'invernu?

I posti di i vignaghjoli di camioni in stu cuntu eranu divisi. Eccu trè modi populari di uttene mustarda com'è fertilizante:

  1. Sow mustard in u vaghjimu, quandu a cugliera hè sopra, ma micca più tardi à a mità di settembre. In questu forma hè stata sola finu à a primavera, perchè e radichi di i morti di a pianta pruducenu a pruduzzioni è a dulcezza di u mondu. Cù l'avventu di a primavera, a mustarda in rotagliu pò esse usata cum mulch. Dunque, quelli chì ci interessate di cavallu di mustarda sottu à l'inguernu, pudete respondre chì ùn hè micca necessariu di fà questu.
  2. A mustarda deve esse dugnu o pò pudè solu morta. In questu casu, cù u principiu di u fioritu, hè chopped cun una piccula o falce è sia nantu à e camere. Hè cresce chì durante stu periodu a pianta concentra a maiò quantità di nutriutti, cusì necessariu per u sughjettu. In l'inguernu, i radichi spreadure è a parti tramuntana faria ferinu, fecundendu u sughjettu.
  3. À a fine di l'estiu o di u principiu di u vaghjimu, quandu a mustarda hè ghjuntu di un mesi, cum'è hè risurrezzione, hè dugatu in modu speciale, chì significa u cunsigliu di una coma. In seguente, avete da pruvà à guarantiscenu chì tutte e vede hè intruduce in terra. Serà un bonu alimentu per i vermi, chì si ricicheghja è fà a terra più aria è "fluffier".

Avà hè chjaru chì quandu ci hè necessariu di diga mustarda in u vaghjimu, ma hè assai impurtante per fà questu più tardi à 2 mesi dopu l'apparizione di i primi rimeri.