Cannes - attrachjendu è cura nantu à a terra aperta

I maestori di u pittore di i paisaghjoli sò capaci à scarrà per creà un beddu fiore encantadoru cù assai boni piani. Ma no tutti ùn dominaranu a cura di tutte sti fiori, chì anu u so propri peculiarità di mantenimentu è cura. Per quessa, i principianti sò cunsigliati per sceglie per u so sperimentu in a pianta aperta, u più modestezza è resistente à e piante di malatie - per esempiu, canna.

Sti fiori ùn anu u so sapori, ma questu hè compensatu da l'altru dicorativu. Vermete chjuche ughjinante, oblong foglie di u culore verdi scuru è fiori asimmetrici di tonalità brillanti - rosso, rosa, giallu, aranciu - facenu i cannes brillanti è culori notorii.

Prima di cumprà e piantini, decide nantu à a varietà. U più cumuni trà elle sò "O rigalu di Crimea", "Salute of Victory", "Livadia", "Bellezza assicuratu", "Reflection of Gold", "President".

Cannes - pianta è cura in a primavera

Un locu perfettu per u sembra di cannes serà un cacciatu da i vini assulanati. U sughjettu di u foglie fugliale hè struitu, ligere è riccu in nutrienti.

Propagate canali di e cummerciu è di a divisiona di risidui. U megliu mètudu hè simplificatu, perchè si avete un novu à a floricultura, hè cunsigliu chì l'utilizanu. U tubicu di canna hè divisu in una manera chì ogni parte cuntene una grossa o varias ribellati petite è si pittate sottu un invernamentu. Questu hè fatta in prima Marcu in a casa - stu fruttu pruteghja una guarantiscia chì u canna totturaranu di st'estiru. Arruvate a sabbia cù sabbia è sprinkle cù acqua calde. I pianti d'adulte sò stati posti in borgete, per chì prima di cultivà sò bè ​​rinfurzatu.

A Canna in Landing in a pianta aperta sò generalmente in a seconda mità di maghju, è più cura di a fiore si cunsiste à riei, fertilizante è cumbattimentu di e rossi .

Carne per canna in l'estiu è u vaghjimu

Sè stati impiegati à a crescatura di canna in u giardinu, dopu avè cura di sti fiori sò adatti. A diversità di e cundizioni di l'utensili, quì avete a spazzarà latte, fate u lettu è sottumessi.

Immediatamente dopu chì si prisintà e fiori sò assai regni in a quantità di 1 bucket per pianta. U liquidu deve esse caliu - 20-25 ° C. I Cannes adore l'umidità, cusì in u futur, u sughjettu sottu à i so oghji sò sempre sempre umiti. Tuttavia, questu ùn significheghja micca chì a fiore sia esse "speddi" - questu sdragatu cù a decadenza di u risiziu.

In quantu à l'alimenta, sò dumandati solu 2-3 per stagione, invece chì a piantazioni hè stata fatta in u sviluppu prestitu, arricchita cù compost, humus, frasca di legno, etc. A fertilizazione pò esse foliar (spraying leaves cun una soluzione di trace elements), o cum'è un fertilizante liquidu suluzione di pururu di pollulu o nitroammofoski.

Canna in fiore dura da 90 à 130 ghjorni. Hè dipende à u tempu di u disembarkazioni è e cundizioni climatichi in l'estate. L'inflorescenza scurdata hè bisognu à esse cutatu cù un pruner afmu, senza allora u fruttu di u fruttu, altri i novi inflorescenzi ùn saranu micca.

In u vaghjimu, dopu à vultiscia, u regnu canvassu deve esse gradualmentu ridottu à un minimu, è da pezzi di coleta cume per pruteggià i collani di e razzi di e primi ghjàlle. Quandu a temperatura gira à 0 ° C, rinfriscà i filamenti à 15-20 cm è scumpigghja i radichi di a canna è movi cù a fugliale di a terra per addevi invernu. Questa pò esse un casu nantu à u barcuni o in u sotano, induve a temperatura si mantene a 6-8 ° C.

Canelli sò resistenti à i malatii, ma sò spessu affettati da e pesti - pulpitanti , bianchi di col, aridi vermici. Con elli avete bisognu à cummatti cù l'aiutu di l'insecticidi, spraying plants à i primi signali di danni. E pudete fà altrimente: prima di stazzallu, trasfurmà i tuberi in a suluzione di "Aktara", è da quì i pesti i passavanu i vostri fiori.