Pudete bagnu cù a menstruazione?

Comu si cunnisciutu, durante u sdrughje menstruali, i ginèghici ùn anu ricumanderu e donne chì culligghianu un pesu, intensitamenti i sportivi, suli e assai più. À questu sensu, i fimmineddi sò spessu una quistione di sapè se puderà natà cun menstruazione.

Funzioni di l'anatumia di u sistema riproducente femminili

Nurmalmenti, u canali cervical hè un plug mucoso specie, chì impedisce a penetrazione di microbiccios dannui à a cavità uterina. Durante a menstruazione, in u risultatu di una piccula espansione di u canali, u suvere si spunta cù u sangue. Dopu à questu, a probabilità di penetrazione di i microfosculi patogeni in a cavità uterina hè grande, chì porta à u sviluppu di malatie, per esempiu, à l'endometritis.

In più, durante menes, u righjettu di a mucosa hè stata, - endometrium. Hè per quessa chì in quelli ghjorni, a cavità d'utru hè una ferita chiuvuta. Chistu spiega perchè ùn pudete micca bagnate cù menstruazione.

Se veramente voli - pudete?

Certi ghjudizi, pianificanu e so vacanze, ùn pagà micca attente à u fattu chì averebbe ripiglià prestu ogni menzianu. Avanzanu un pezzu prima di l' iniziu di a menstruazione , utilizendu contraceptivi orali per questu scopu. Ci sò altre manere ch'elle pudete cambià u tempu di l'iniziu di a menstruazione, ma tutti sò basati nantu à i medii hormonali chì ùn ponu esse cunsideratu salvatori. Prima di pudè usà, hè megliu cunsultà u duttore.

Ma ùn hà impurtante chì formidabilità di e prublemi di duttori, certi zitelli anu da pinsà à cumprà cum'è in u mese, sopratuttu da qualchì poca persone di gestione di sbulà à piglià prucessi di l'acqua in sultry weather, è ùn avemu micca vacanze ogni mese. Per queste si andonu nantu à varii trucchi. Sì una zitella annantu à una basa mensuale, ma puderete vagnate, da prima di piglià prucessi di l'acqui, avete bisognu di e seguenti cundizioni:

  1. Quandu natava in u mare durante a menstruazione, hè necessariu cambià u tamponatu in anticipu, cumu necessariu, utilizendu quelli chì anu u massimu d'assimilazioni.
  2. Dopu chì i prucessi di l'acqui ci sò cumplettati, avete da rimettivu immediatamente quì u tamponu da a vagina.
  3. Allora, hè megliu di piglià un colpu è lavate ancu bè, cù un saponu antisettiche. Dopu à questu, hè bisognu di mette in un novu lingura o in un vistitu novu.

S'ellu si duranti i mesi hè una secrezione abundante, l'acqua hè megliu esse chjamatu.

I castagnici chì si preoccupa di a so salute, spessu pensanu: "Pudemu sultà prima di mensualità?". Dunque a risposta hè in unequocale - "Pudete!".

In quale casale hè strettamenti pruibitu di bagnu cù menstruazione?

E donne chì anu un'immunità debbula, è ancu se anu cunnessi ginekoloogichi crònii, anu bisognu di e natale in acqua aperta. L'ottima scelte hè di avè cunsiglii d'un duttore nantu à questa mena.

In casi eccezziunale, i medichi sò permettenu di paese à quelli ghjorni. In ogni casu, un prerequisite hè l'estrazzioni immediata di u tampone, sùbitu dopu l'escezione di l'acqua. In certi situazione, pudete esse cunsiglieri cù antisetti.

Hè megliu di scatate beni dopu à u periodu menstruali. In questu casu, una donna pò pruteggiri di l'evuluzione di infezzione. Ma ancu cun questa cundizione, ùn pò micca esse 100% sicuri, perchè dopu à a menstruazione, mancani chjappi in l'endometriu, chì ponu esse un portale di l'entrattu per i patogeni patogeni.

Cusì, se i cundizioni sopratuttu sò intravessu, in certi casi (in l'absenza di malatie cronica), cun periunzii furtificanti, pudete pimmu cun prudumenti di l'acqua curretta in u mari caldu.