Jeans Replay

A marca italiana Replay hè cunnisciuta sopra u paisolu in u quale hè stata fundata in 1978. L'specializazione di questa marca hè a moda jeans giovani - robba, chì per parechji dicennii sò cunziddi u più pratichi è stylish. U fabricatore italià ReProduzione ùn pruduce micca solu i jeans, ma ancu altri vestiti distinti per i femine è l'omi di 18 à 35 anni. Inoltre, l'assortiment di l'cumpagnia cumprenni accesorii, calzature è perfume. A marca hè famosa per u so decoru ricunnisciutu. Comu u decoratore disinfestanti utilizanu l'appruvazioni stylili, l'accessori metallichi, i vasti bumbetti è i effettu di u vistimentu.

Histoire Trademark

A fundata di Replay in u 1978 da Claudio Buszol, inspiratu, strangely enough, vighjà un partitu di football in TV. Hà cuncipitu l'idea di creà a so propiu marca di vestitu per un pezzu tantu, ma era a parola Replay, chì constantemente fissi nantu à a stampa blu durante rivoluzzioni di interessanti momenti di u partitu, hà devene à l'attu. A prima creazione di Butzola era una piccula cullizzioni di capelli di e donne, fatti in stile antica . E zitellu pruvò à u ghjovanu designer, ma hà decisu di scopre u rangamentu, cù aiutu à i prudutti di denim. In u principiu di l'anni novu, i jeans eranu incredibbili in a dumanda, perchè a prima cullizzioni hè stata vinnutu cum'è pasticciosi. In u 1989-1991, i rimi di jeans firmati sò vindati in quantità chì supere un millioni di pariglii!

Jeans "Replay" hà fattu u so creatore cunnisciutu in u mondu. In u 1991, Claudio Buszol firmatu un cuntrattu cù u Box di Moda, secondu chì a so marca addivintau parti di sta sucità. U designer ùn hà micca persu! Grazzi à questu trattu, Replay hà statu capacitu per prisintà i jeans è altre vestiti nantu à u mercatu mundiale. In u 1991, apre a prima boutique di Milanu, in u 1993, hà apartu una tenda di marca in New York. Finu à u 1998, in u mondu cun un intervallu di 8-10 ghjorni, i bouteri di novi Replay abbinate, chì ghjornu numaru più di sei mila. Oghje, circa 80% di tutti i prudutti fabbricati da Fashion Box sò prudutti sottu a tradutta di Replay. U fundatori di a cumpagnia falle in u 2003, ma i so cunfirmanti cuntinuanu à aderiscenu à a filosofia di Butzol.

Jeans di moda

Durante i primi anni di travagliu Claudio Butzol hà custituitu mudelli di jeans di u disignu classicu. Fattu, hà decisu di migliurà a so apetta, è aghjunghjenu novi accessorii. À primu sò stati granificatori di metalli, in seguitu - attitudini stylish, un pocu tardi - inusual per questi l'applicazioni di u coiu, tessili è corduni. Era ora di pruvà spirimintatu cù u cuteddu, perchè i soli jeans di Replay con rivets di metalli ùn anu micca esse chjamatu novità. In i cullezzione di a marca principiavenu appare è mudelli larghevuli, ideali per u ghjornu di ogni ghjornu, è ciusciate i jeans , chì dà preferenza à i ghjovani. Oghje, a varietà di i jeans di Replay hè tantu larga chì tutti puderanu esse chjappu u mudellu chì cumpresa i so cumpativi. Cusì, per esempiu, i jeans styled stylish Replay Rose sò amatu di e cose nobili slenderu chì preferanu i scarpe eleganti cù tacchi, è i sposi di u vestitu di u cuteddu liberu chì sò tuccinati à mette in i so armaddi l'amanti di i scarpi in un passu flat.

A marca di Replay ùn cura micca solu di a cumplizzione di i prudutti cù e tendenzi mundiale. A prutezzione ambientale hè una di l'indicazione di u travagliu di a cumpagnia. Allora, l'articuli Replay hà sappiutu di presentà a tecnulugia di produzione di u denim cizuru, chì permette di reduce significativamente u cunsumamentu d'acqua.