Vaccinations for newborns - "for" and "against"?

A vaccinazione hè una misura in una civiltà. U primu cunogenevule cù a vaccinazione perchè parechji avemu fattu guasi sùbitu dopu à u nascita. À u stessu tempu, tutti cridite chì l'introduzione di una vaccina hè una mediu assai impurtante è necessariu. Ancu, cù l'avventu di u so propiu figliolu, i genitori inizenu à pensà à a so bisognu. Dunque un unu di i temi candu per discussione cù e mariani per più di un annu hè a quistione di si i vaccinati sò necessarii per i zitelli, veramente si salvanu di e malatie riesna. I matri e i matri di i zitelli nascuti sò particularmente affullati, chì i so urganisimi sò sempre febleschi. Di sicuru, l'infurmazione nantu à questa mena ùn hè inconsistente. Dunque, avemu dettu qualcosa di duie opinioni opposti - vaccinati per i maritu novi è contru. Bonu, hè à voi per decide u destinu di u vostru babbu.

Vaccinations for newborns: pros

Ogni persone hà un appruduzzione protettiva especial - immunità, chì aiuta à trattà assai malatii. Ma l'immunità di i neunciali hè abbastanti, è per quessa hè un risicu di una risurtura sfavore di l'infezzione. U mutivu principalu per a necessità pè i vaccinations per i zitelli hè chì a vaccinazione di un zitellu prumove a furmazione di l'anticorpi à un patogenu particulare in u sangue di u zitellu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì u zitellu ùn falune à tutti. Sì i vostri migghiori è "catturà" l'infizzione, a purtalla in una forma più ligera, è ancu avè micca cumplicabile è cunsiquenza gravi. Inoltre, in favore di una parolla chì hè necessariu di fà vaccinations, dici u fattu chì a vaccinazione tutta di i zitelli aiuta per estintari "sparghje" di malatii infittivi, è per esse per evità l'epidemici.

I primi inolulazioni à i principianti sò digià in u ospitalu. Questa BCG hè una inoculazione contru a tuberculosis. I primi vaccinati di nascite include vaccinau contra l'epatite B, a vacuna hè datu à i zitelli in i primi 12 ore di vita. È micca stata amata di i paisiani DTP (contra diphtheria, cough and tetanus) è OPV (contru piliomelitis) per a prima volta si mette in trè mesi, se ùn ci hè micca un tap medico.

Cusì, in a disputa per "Inoculations à i zitelli in ghjiniralici per è contru" anche examineru l'aspettu pusitivu di a vaccinazione.

A vaccinazioni mandatori di i culmi novi: l'argumenti "contru"

Malgradu i beneficii di a vaccinazione, ci hè un altru parte, chì parechji parenti palesanu à u rejetu di e vaccinanti preventivi . Spiecanu a so scelta in parechji manere.

U primu, à u principiu di a vita, u zitellu hè datu tanti vaccinations. U so corpu sò ancu abbortu, è, finita à un annu, hà da surviglià un minimu di 5 injezzioni di a vacuna. Quist'omu aggrava à a cundizione di u sistema immune di u neinatu è impedisce di diventà.

Siconda, a maiò parte di i contr'à e vaccini di i vaccini à i ghjudicati sò teme di e consiguenzii chì spessu occur in babies during the period after vaccination. Parechje persone ricevenu a februità alta (38-39.5 gradi), ci hè una frebba. I figlioli ponu esse capricciusu per qualchi ghjornu, ancu a notte, ricusendu di manghjà. U locu induve a vacca cresce hè inzucchendu è ridottante, causendu dolore à u zitellu. Inoltre, certi vaccinati cuntenenu sustanzio sustanzi tòchi chì ponu causà reactamenti allergii à i zitelli.

In terzu, sfurtunatamenti, quelli chì i vaccinati in a zitiddina prima eranu ineffettivi, questu, A immunità cun una malatìa particulari ùn hè micca acquistata.

Quatru, per pensà à si i vaccinati sò necessarii per i principianti, facianu u fattu chì u periculu di qualche malatie hè esaggutu. Questu hè appiicatu in u primu locu per l'hepatitis B, una infizzione chì hè prevalente principarmenti trà e segmenti di a pupulazioni chì guverna un stile antisocial.

Di sicuru, à a fine, hè à i genitori! Hè obligatu à purtà cù cura di tutti i prosa è cunfine di a vaccinazione di a zitella, perchè questu cunzcerà un figliolu futuru. Certamente, ghjè sensu per cunducerete vaccinazione selectiva contru i malati novi nascinu.