L'eserciti di i roli principali in u filmu di "Moonlight" diventonu l'astri di publicità Calvin Klein

A famosa marca americana Calvin Klein hà sempri statu famosa per u so avvisu non standard à i campagni di publicità. Ricorsu, ùn inventa mudelli ordinali à a fotografia, ma parechji patrunati populari: cantanti, stati d'Instagram, è avà più attori. A ricumpensa di i rovine di u menu hè statu decisu di esse presentata nantu à l'artisti di i roli principali in u filmu "Moonlight", chì vintu l'"Oscar-2017" in a nomina "Film Best".

Mahershala Ali in publicità Calvin Klein

A Masculinity hè statu prisentatu di una manera speciale

In i cartulare di publicità chì anu publicatu u ghjornu dopu a realizazione di l'Oscar, Alex Hibbert, Mahershalu Ali, Trevant Rhodes è Ashton Sanders. Allora Alex, di 12 anni, prisenta solu una camma negra di a nova coleta, ma i so culleghi Mahershalu, Trevant è Ashton avianu assai più di travaglià davanti à a càmera. Ci era una ropa sottu versi diffirenti, è e t-shirt cù jeans, è ancu una scogliera small.

Mahershala Ali

U fotografu di tavuli bianchi è bianchi hè statu fattu da Willy Vanderpierre è stilizatu da Olivier Rizzo. Dopu u travagliu Olivier hà dettu riguardu à a risoluzione di filmà qualchì parolle

"Cù sta stampa di publicità avemu vulutu mostrarà quale significa di esse un omu in u nostru tempu. A publicità cuntene cura è sofisticazione, bellezza è restrizzu. "
Trevant Rhodes

Inoltre, era in questu stile chì u direttore generale generale di a cumpagnia, Peter Müller, vulia vede a nova coleta. Diceu di ciò chì hà successu à a fine:

"Questa ora ci vuleva avè prisentatu a cullizzioni à i cunsumatori, facennu un forti risposta di masculinità. I attori chì si ghjucnavanu in u "Moonlight" eranu i più apprupriti per noi. Ùn aghju mai vindutu u fattu chì a masculinità pò esse cusì difficili è vulnerevuli ".
Alex Hibbert
Leghje ancu

Raf Simons hè un fan di "Moonlight"

U ritrattu di a vita di Shiron americano-americanu "Moonlight" hà imprese impressatu à u direttore creativo Calvin Klein Rafa Simons. Dopu veru, hè decisu d'invià à Ali, Rhodes, Sanders è Hibbert di sparà u spaziu, ancu chì Raf ùn cunnosci micca quella coletta in quellu tempu. Dopu fattu cunnosce chì a film hè nominatu per un Oscar, Simons hà decisu chì tocava à e mani di a marca, è offra l'attori di "Luce di luna" cun cuntratti favurèvuli cù un filmi urgente. Nant'à u modu, tutti i principali caratteri principali di a cinta, nclusa Naomi Harris, anu vistutu di l'Oscar-2017, a cerimonia in vestiti da Calvin Klein.

Ashtoni Sanders
Naomi Harris in un vistitu di Calvin Klein à l'Oscar-2017