U zitellu hà un oligu

In i primi anni di a vita di u so ziteddu, i genitori avè sempre in fronte à diverse situazioni novi per elli. Ancu un zitellu sanu relativamente sanu è pocu malatu passa a cumpressione di a mamma è di a mamma sempri inzergata per questi salute. Cough, runny nose, frebba, chapped teeth è gumi inflamati, l'allergii sò fenomeni cumuni in a vita di un foglie di 2-3 anni di età. Ma ogni unu di elli passa sempre per a prima volta, è i paisani avemu bisognu à cunnosce in teoria, almenu, ciò chì u sintomu indicatu significa è cumu per esse in questa o questa situazione.

U stessu pò esse dichjaratu di a situazione quandu u zitellu sviluppà in u colpu di l'acqua di l'ochji. Questu pò esse un sintomu di una di e seguenti malatii.

Perchè chì un zitellu sgrancintassi?

  1. Per esempiu, se un zitellu starniei è i so ochji sò stancu constantemente, u duttore the most likely diagnosing "ARVI". In questu casu, a lacrimazione ùn hè più cà un modu di "effetti secundari" di u friddu cumuni è ùn ne micca bisognu di trattamentu specificu. Quandu u zitellu annunzià u mondu, i so ochji fiscate a rega è a cundizione torna à a norma.
  2. Una di e cose più probabili di l'ùagliu pruziu di u zitellu hè a konġuntivitis, una inflamazioni di a mucosa di l'ochju. In più di lacrimazione, ci hè edematous eyelid, vermiculite di a prufissione di l'ochji, a fotofobia. Inoltre, i cuntenuti purulenti pò ancu esse liberati, particularmente dopu à u sonnu. A Conjunctivitis hè stata per l'infezzione à l'ochju, per esempiu, quandu u babbu fegate l'ochji cù mani brutta, se li règuli di i hygiene persunale ùn sò micca rispettati o dopu cuntattu cù una persona malatu (cuntiivitis hè contagiosa!). A Conjunctivitis hè una malatia seria, è hè bisognu di trattamentu: un ophtalmologu deve prescrive olii o pompi. Terapia dipende nantu à l'urìgine di a malatia è hè diffirenti per a cunghjunalità virali, bacteriana e allergii.
  3. L'allergii ponu diventà una di e cose di lacustre in un zitellu. In a maiò parte di i casi, per stabilisce chì sta cundizione hè causata per allergii, hè faciule bè, avè avutu chì l'ochji di u zitellu ùn solu l'acqua, ma ancu prughjettu. Assicuratevi di dì à u mèdicu annantu à questu quì: stu fìmmu facilitate u diagnosticu è aiuta per prescrire u trattamentu efficace. Ricurdativi chì l'allirurgia ùn pò micca contagiosa, ma li reguli di iegge ùn anullanu micca.
  4. Se l'ochju di u zitellu hè mullu, pò esse causatu da una malatia congenita chjamata dacryocystitis. Ricertamenti, hè sempri crescente in i babori novi. Dacriocistite hè un rinfriscanti di u canali lacrimale, in quale a funzione nurmale di lacrimazione hè disturbata, ci hè l'obstruczione di u canali è, in cunseguenza, a so inflammazioni. In questu casu, ci hè sempre una lagrimata in u glaze, pus hè liberatu. A malatia principia più spessu cun un ochju, ma benete prestiti a micropora patogenica in u sicondu. U trattamentu di dacryocystitis hè un masaje di u canali lacrimale, chì deve esse fattu 5-6 volta à ghjornu. Inoltre u zitellu hè prescrittu droghe antibacteriale in forma di goccia per l'ochji è di u nasu (cumprisa vasocitritiva), è s'ellu hè esse ineffettu, u prublema hè solu per esse operativu.

Memo per i genitori

Se avete chì un zitellu hà una strapata o un ochju chjuccatu, ùn hè micca bisognu di stà chì passa per ellu stessu. U vostru còmpiu hè di guariscenà u zitellu u più prestu, ancu s'ellu ùn ne perchè micca alcune incontestabile. Per quessa hè bisognu: