Sofradex per i zitelli

Sophradex - occhi è d'orlii, usati per i malati bacteriani di l'occhi (blefarite, cuntiivitis, keratitis, iridocyclitis, escleritis), eccema infettatu di a pelle di e tinglanti è otitis di l'orella esterna.

Sustanti attivi:

Sofradex hè dispensatu per prescription, è a so appuntamentu hè solu pussibule cunsece cun u duttore assistente, postu chì un diagnosicu precisa hè necessariu di decisione nantu à u so usu. Questu rimedià pò esse usatu solu per i malati bacteriale. Infezioni virali è fungiali, infuzione purulente sò contraindicazione per l'usu di sofradex. Ùn pò micca esse usatu in viulenza di a integrità di l'epiteliale corneali, ulcera corneale, ghjinebri di a sclera, glaucoma, perforazione di a timpania timpànica. Contraindicata in i mariti pregnant è amassi è i zitelli.

Pudite i zitelli anu un Sofradex?

À i zitelli di i zitelli più altu, i zucchetti di l'ephedracile sò prescritti cun pruduzioni, postu chì in altitudini di dosis è usu longu u tempu pò causà suppressione di a funzione di l'escali trrenali, è ancu prupone l'effetti sistimichi nantu à u corpu. Hè necessariu moltu cù cura in l'usu di sofradex in i zitelli, perchè pò causà effetti di seri sordi: l'aumentu pressu intraocular, u sviluppu di a cataracte subcapsulaire susseggente, ghinocchia di l'esclusa o córnea, appuntamentu di una infezzione fungali. A riurizzioni allergii, à causa di a presenza di glucocorticoïde in a cumpusizioni di gocce, sò spugliati è spressi in forma d'prucia, ardente, dermatite.

Ùn deve esse usatu in cunjunzione cù streptomicina, monomicina, kanamycin, gentamicin.

Eye drops sfradeks per i zitelli più antichi di 7 anni infine 1-2 pochi in l'occhiu ogni ora.

Eppo pettu di Sofrex per i zitelli più antichi di 7 anni infine 3-4 volte à ghjornu per 2-3 bebe in ogni l'aricchia.

À un zitellu di età più ghjoville, u duttore devi esse elettu una dosi.

In ogni casu, a durazione di u cursu di trattamentu ùn deve esse più da 7 ghjorni. Un vial apertu cù un medicu pò esse guardatu per più di 1 mese.

Alcuni medici - pediatrici è otolulogisti - in tempu di cunsigliu di sipulcà a subfadex in u nasu à u zitellu, pese à u fattu chì, secondu a struzzione, hè oghje è arme. Infatti, se ci sò indicazione serii, u suffragatu pò esse enterrittu in u nasu. In questu casu, ùn pò micca esse usate più di 3 ghjorni, è ùn pò esse usatu in a so forma pura, postu chì a droga hè aggressiva à a mucosa nasali (hè spessu cunsigliata per dilucu 1: 1 piegenti cù salina o acqua per injecta). In quantu à u trattamentu di un friddu cumuni, in questu casu, u suffraggiu ùn hè micca u megliu rimediu - per questa ci sò assai assai efficace e più sparghje di droghe chì ùn ponu micca effetti lucali.