Palazzu Cavagnu in Oranienbaum

San Pietroburgo hè famosa per i so palazzi è parchi, situati nò solu in u stessu, ma ancu in i so alimanu. Allora, unu di l'attrazioni architettoniali di sta regione hè u palazzu chine in "Oranienbaum", interessante cù a so storia, a decorazione exterior è interna.

Induve hè u Palazzu Cavagnu in Oranienbaum?

A Settimana di Oranienbaum dipoi u 1948 ùn hè più largu, perchè quelli chì vulevanu visità u Palazzu Cavalinu facemu à u prublema di cumu per arrivà. In fattu, tuttu hè assai simplice, avete andatu à a cità di Lomonosov. Cumu sta cità hè unu di l' abbitanti di San Petruburgu è hè solu quaranta kilometri, i turisti avissiru primu à venite à a capitale di u nord, è dopu cù bus, train, minibus o ferry ride à u palazzu è u parcericole "Oranienbaum".

Ci hè parechje scelte:

Pudete truvà u Palazzu Cavalinu in a parti occidentali di u Parcu Upper (o Dacha Propia), à a fine di u Triple Lime Alley.

Chì ci hè interessante nantu à u Palazzu Cavaleri?

Sta struttura eleganti hè stata creata cum'è a residenza persunale di l'Empress Catherine II è u so figliolu Pavel. U palazzu chinoise fù rializatu in u 1768 da Antonio Rinaldi à l'estilu rococcu, ma cù l'usu di i motivi è di l'opari chini di l'arte di stu paese in l'internu, per ellu riceve u so nome.

A parti nordica di e fachada hè guasi tutta di cunservazione in a so forma originale, sparti a cumplimintata di u sicondu pianu, mentri u latinu meridionale hè cambiatu da tutale.

Esternamente, u Palazzu Cavalinu hè assai simplice, ma u so internu impressesi visitanti cù a diversità è a ricchezza. Trà i locu internu di grande interessu sò:

È dinò u Salone Blu, i Corti Grandi è Corti.

À a parti cintrali di u palazzu ci sò duie ghiaccio: in u punenti ùn eranu stati di Catherine II, è in a Est - u so figliolu, Paul.