Vladimir Putin hè immortale, è avemu evidenza!

Probabilmente, ùn seremu micca pitittu, se dicemu chì à ghjornu u nome di u presidente Vladimir Putin hè familiaru per tutti.

E circa à sta persona, è cusì necessariu, ci hè una quantità enorme di varietà баке, chismes, storii è altre sensi. Quì è dinò novu a cumunità d'Internet hà avutu una tiurìa cumica chì Vladimir Putin hè una persona immortale chì hà campatu per parechji seculi. E a so versione di ciò chì succidia l'utilizatori backed up cun evidenza "sustinibuli".

Avete bisognu cume i so famosi artisti di u Rinascimentu, u Classicismu, l'epica romantica pittatu i so pitturi! Quale eranu i so mudelli?

U surrisu di a Mona Lisa, scritta da un maestru di u Rinascimentu in u XVIe seculu, hè unu di i pittura più famosa è misteriosa di u mondu. A più di 9,3 milioni di visite u Louvre in Parigi ogni annu per vede sta scelta maestria è aghjunghje l'apòstru glamoru di una bella donna nantu à a tile.

Ma, averia, Mona Lisa mantene i so sicreti. E questu hè luntanu da i sicreti chì i stòrici di l'arti è i stòrici sò sempre aduprà da risolve. Ci hè chì si vousa à a Mona Lisa à un certu angleu, pudete vede ... Vladimir Putin!

Sì, sì! Questu hè propiu u casu. A toccata.

Rifiece chì Vladimir Putin hè a donna di u noble Florentinu Francesco di Giocondo, Lisa Gerardini, disfrazita cum'è un talentu talentu di l'artista. Or, forsi, Putin hà travagliatu in tempu per putere Leonardo da Vinci. Ùn ci hè nudda altra explicazione per questu!

Pensate chì questu hè tuttu? No, ci hè un fattu ancu più interessante. Forsi, u presidente di a Federazione Russa hè una persona fundamentale per tuttu u monicu classicu.

Perchè Pigliate una panorama completamente distintiva, induve u grecu grechi Vlasyos Valtinos hè illustratu. Ùn si ricorda à nimu?

È per Jan van Eyck, Putin era un mudellu favorito. Fighjenu quì.

In l'opere di l'artista-gràzie Escher hà ancu a fàccia di V.V. Putin.

Cridite o micca, i fatti parranu per elli. Quandu Putin hà viaghjatatu in tempu è sapè assai più nantu à a vita di quale pensà?