L'ultimi infurmazioni nantu à Marilyn Carro è Alexandra Sheps

L'abbundanza di i prughjetti di televisiunale guida à l'emergenza di personali populari, chì prima ùn averebbe micca u publicu generale. Marilyn Carro è Alexander Sheps, chì a so vita persunale anu interessu à parechji oghje, sò un cusì vilatu. Ricanusciuti, sò stati dopu chì participàvanu in u prugettu "Battaglia di pesti". Malgradu spiteful opponenti chì crèdenu chì a so passioni per l'altri ùn era micca seriu, Marilyn Carro è Alexander Sheps hàviani campatu allora dopu a fine di u prugettu.

Mirà oghje in a Marilyn confidante, hè difficiule per imaginate quandu, perchè un picciottu, hà patutu da una mancanza d' amore parentale . Mom sunnava di u so figliolu, perchè u nàscita di a so figliola ùn era micca felice, è u so babbu hà abituatu l'alkohol, è dopu abbandunò a so famiglia. Per scopre à ella stessu a capacità extrasensore di Marilyn hè stata aiuta da a so tia Salma, chì hà guadagnatu una fortuna di guessing. Sicondu a zitella, u donu si facia sorella dopu un chjucheghju. Dopu questu, regula regularmente u spiritu di a mamma mignola, chì hè per una guida psiquica in u mondu di i morti.

À circà d'amore

Cum'è una adulescente, Kerro fu purtatu da un mudellu di cummerciale . Una ragazza slim alta cù paràmetri perfettu hà attraversu disinazioni è fotografie. In u corsu di sei anni, ella prisintò i mudelli iniziali cun un esempiu di fà una carriera riescita, filatu per i principali edizzioni lucali di Estonia. Marilyn ùn avia interessatu micca in tariffu, ma in a riazione di i genitori. Idda vulia pruvene à a so pròpia impurtanza. Ma ùn hè micca fine. Nanzu à l'intruduzioni cù dieti è l'esercitu fisicu, Kerr si metti in anorexia. I medichi si puderanu salvà a zitella di settiche di quattru anni, ma un annu dopu era in novu in a clinica, malatu cù bulimia. Marilyn s'addunau chì era ora di dicenu l'adiu per u mudellu di cummerciale, è decide di tornà à a magia - un hobby chì mai hà micca sminticatu.

Per esse unu di i participanti di a 16a stagione di a Battaglia di Psychics ùn hà micca travagliatu. E so capacità à l'organizadori di l'espectazione facia impressu. Malgradu l'abbia tutta l'altri parte di i participanti di i manifestazioni chì sentenu un forte rivalu in ella, Marilyn Kerro hà amici cun Vitali Ghibert, u vitturatu di a 11a stagione. Prima di chistu, a zitella ùn avia nudda rilazioni seriosa cù i stati, ma Gibert puderia micca diventatu per ella più di un amicu. A relazioni cù Alexey Pokhabov ùn anu micca sviluppatu. U vincitore di a staghione 7 hà scumparutu da a so vita, senza esse spiegatu per quandu ella decide di parte. Allora u vincitore di a 14a stagione, Alexander Sheps, hà pigliatu d'ella. Prima, a bruixa pilosa ùn hà micca ghjustificatu à i signali di l'attinzioni, ma prestu prestu in a cunniscenza chì eranu fatti. È oghje Marilyn Carro è Alexander Sheps.

Piani di u futuru

I rapporti ùn finianu dopu a fini di u prugettu. Un coppiu chì hà assai fannini spessu saranu felici cù publicazione di foto cummincii nantu à rete suciale. Sì a primu riferenu à una cumunità di interessi, cunfirmendu à l'extrasensoria è a magia, oghji Marilyn Kerro è Alexander Sheps ùn concebanu micca e relazioni, disposti sughjetti di photo, cumunicare in rete suciale, viaghju è parlendu di i piani di u futuru. In quantu à e casate è i zitelli, finu à l'amori ùn vede micca. Sicura chì i fanciuti anu longu à Marilyn Kerro è Alexander Sheps per diventà parenti, ma l'ultime notizia, sfurtunatamente, ùn hè micca stimulanti. Hè struitu chì u parechje hè in cumbugliu. U schedariu di travagliu di i psitiche ùn permette micca di passà assai tempu à l'altri. Inoltre, Marilyn hè una preparazione per alliberà u primu libru, chì travaglia in parallelu à a scrittura di u sicondu.

Leghje ancu

Hè deve esse espertu chì u ghjornu sera venenu quandu avemu amparatu chì Marilyn Kerro hè imbrunatu di Alexander Sheps è cose cun ellu.