Stand stand

Pocu imagine un vacanze, maiori Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum Hè l'apugume di a celebrazione, u so beddu bellu è savurosu. È inoltri u gustu perfetta è l'apparenza assai piacevuli di u pastellu stessu, a bellezza di serveu nantu à a table festiva hè impurtante. Hè per quessa chì hè precisamente bisognu di tene un bìaddu stante in i bins.

Chì sò u bìzzu?

A maiò spessu, facenu supporta di l'alimentariu plasticu o in inox. Questu hè duvuta à a so facilità è a capacità di fantasizzà nantu à a so forma. Ùn pezanu a tavola, è u torta hè assai còmula per elli.

Un alloghju metallu per l'oru o l'argentu hè l'ideale per una festa o un anniversariu. Stand pè cake in paese - l'opzione più cumuna. Solu a quantità di lettori diffirenti.

Ogni tazzi di tagliu chì sò stati sò spessu usati per sirvitanu coque di castagneto. Cù avè aiutu, pudete serve pastes in 3, 4 è ancu 5 punti. A distanza tra distanza hè selezionata secondu l'elementi decorattivi.

Hè impurtante ancu chì l'stand ùn pò micca micca solu una forma ronda, ma ancu qualchissie altru - quadru, forma rectangulari, corale, ovale, triangulu.

U sticci di torta di rottu fa un prucessu di decorazione è slicing the cake assai crescente, ancu eddu, ugnunu pò facilità ellu è piglià un pezzu favorito. Rotate u pastellu nantu à una stesa o in un cercu pocu sottu u stand.

In più di u plastica è u metale, u cunfortu hè in vetru è in legnu. Un attu di vetru cù un troncu trasparenti, creanu un effetti pocu di pezzu di u pane nantu à a torta.

Stati fatti di vetru è di legno sò unipochi più grossi chì u plasticu, ma ùn si vitture più presentable è caru. Per i momenti solenni, seranu traghetti più grazii per un aspettu richidu è spettaculu.

Sì avete bisognu di un pezzu di un pastellu, possi una scelta prudente entre u sustratu di cartuni d'oru è di argentu di variate formi, bassutti di plastisula, servitori di carta cun verni cilesti. È a variante più sèmplice è cumuna di un stufa un discu solu hè a parti più nica da a cascheta di casque plastica. Spessu, e persone abbandunate u pastiche è servitore in questu forma nantu à a tavula.

Regoli per alimentà u pastellu à a tavula

Sicondu i regule di l' etiquette , u pastiche si deve esse mandatu nantu à a tavula chjamata in taglioli. Comu eccezzioni, u tùtulu di castagneto sò sirvutu allora, perchè ci hè una tradizione di cutà cù novi omi.

Se u pane hè acquistatu, deve esse fatta da u pacchettu di e vendita, finu à ch'ella hè festiva è hè specialamente dissenu per stu casu. Se u pastiche si vende nantu à u stand, pò esse abbandunatu. Se no avete - avete bisognu di metta u pasticcellu nantu à u to stand o una bacia cù una napulita.

Ogni guest si porta una pezza triangulante cù una spatula o tongi, è u mette nantu à u so platu. Ci hè un pastellu chì bisognu di una culluna da u postu, cuminciendu à un cantu aghju. Se u pastellu ùn hè micca sponge cake, ma più dura - waflette, merengue, sable, chì hè chì hè necessariu cun un forchetta di dintorni è di cultillaria.

Sì u propiu stessu urganizeghja u pastellu, hè bisognu di cumincià cù l'"origginatore di a festa" o da l'inviti più venerati è anziani, è ancu di l'invitati chì anu venutu da afar. S'ellu hè una festa di tè di a famiglia, u primu pezzu di cunfettu passa à u capu di a famiglia.

Ùn avete bisognu di usà un platinu per un pastele da un servizio di tè. Per questu, ci devi esse chjucchi nantu à a particularità. Prima di serve u pastellu, avete bisognu di cambià u sirviziu è attribuate i pezzi netti à ogni clientu. Un postu di cuncepimentu sò spessu cunsatte una cullette, furchetta è cutidianu. Ogni guest hè liberu di sceglie quale hè più cumentu per ellu di manghjà un pastele.