Càncer esofagi - quanti viaghji?

U cancer esofagale hè una malatia endocolòmica tremendamente sia periculosa è tremenda. U so prublema principali hè un cursu lento è moltu asimitomàticu. A maladie hè una precisa diagnosi puntuale è una terapia propria. Tutti i pazienti cun un diagnóstico di cancello esòfalo hè questu cun l'unica pregunta - quanti sò vennu cù una tale malatia? Basicamenti u funziunamentu di u palcuscenicu di questa oncologia.

Cancer of the esophagus 1 degree

À u primu stadiu di stu tipu di cancru ùn ci hè micca sintomatologia pronunzida. Neoplasma hè chjesa è ùn ùn micca moltu di u paci. Quelli chì viaghjanu senza a cirurgia in questa stage di u cancer morale depende da quandu travaglia a metastasia. Sì ùn anu micca ingiunatu i musculi di l'esòfuru è ùn limitate micca a distanza, u paci ùn si pò manghjà da manghjà è, senza avè malfattendu, viaghja più di 2 anni.

Càncer di l'esòfuru 2 gradi

Quante sò vivi cù u càncanu di l'esòfuru 2 gradi, dipende da u gradu di danni:

Parechji in questa stage limite a lumen di l'esòfuru. Per via di quessa, anu da manghjà solu l'alimentu liquidu è spessu i rifiutu di manghjà, è questu hè fatta di espansione di u corpu. Ma una operazione puntuale pò esse salvate una persona o longa perduunà a vita - almenu 6 mesi.

Càncer di l'esòfuru 3 gradi

Specificamenti, per risponde a quistione, quantu sò vivi cù cancellu di l'esòfuru 3 gradi, micca un simu mèdicu vi respondarà. Tali oncologia sparghjera assai rapidamente, ùn pò esse micca firmatu, è sempre flussi à u stadiu 4, quandu metastasias sviluppa rapidamente in tuttu u corpu. Sicondu statistiche, solu u 10-15% di i praticati cù sta diagnostica viranu più di 5 anni.

Càncer di l'esòfuru 4 gradi

Fate à u duttore a quistione di quantu vive dopu l'operazione in u cancer di l'esòfuru 4 gradi, sia pronta à sente a terribili risposta - una vita larga è còmoda cun un diagnosticu tali ùn sarà micca una sola persona. Certi numeri d'anni è mesi à chjamarè assai difficiuli, ma suprèditi u minimu di survivale di 5 anni di solu 5-10% di i pazjenti.