Individualismu

"U gustu è u culore di un cammessu ùn hè micca", stu pruvèrbiu, chì hè stata risata ancu in i tempi d'esistenza di l'URSS, firmamente solu in a mente di i nostri citadini. L'esencia di questu hè accessibile è cumprèvule per tutti, perchè l'omu hè una viscotta - cumpiava cun cunnizzioni differenti, ricordi, veduti nantu à a vita è i valori.

U cuncettu di l'individualisimu fù prima utilizatu à a filusufìa è hè traduciutu cum'è l'esistenza di e perspettiva sociali, pulitica è moralità di ogni persona. L'énfasi quì hè nantu à a libertà persone è i diritti umani.

L'individualisimu abbitatu hè una vista aperta da a suprana induve di l'individuu. Inoltre pò esse carattarizatu da un puntu di vista filusòficu, sicondu a quali a personalità hè unicu è unicu è u sicondu ùn hè micca listessa. A fenomenologia di questu termini hè chì una persona chì sviluppa continuamente in quantu una persona si mette in diverse corpu conscienti è in i tempi diffirenti. Cum'ellu hà dichjaratu, l'addee di l'individualisimu affirmate oppone à a suppressione di l'individu per l'istituzioni pulitichi è pubblichi. L'individuu, comu era, si opponi à a società, è questa oposición hè micca prisentata per un urganizazione suciale definitu, ma à a sucetà tutale in tuttu.

Individualismu è egoista

Stu prublema ha sviluppatu durante un longu tempu è com'è u risultatu, hè toccu da molti currenti filosofichi. L'individualisazione di u guidanu l'individuu à l'esistenza separata di u so stessu, solu da l'opinioni di l'altri. A riflessione cum'è l'echja principale di l'autore-cunnuscenza ci permette di sistematizà una variità di valori individuali. R. Steiner prumova per l'individuali, perchè crede chì e decisione solu ponu esse tatu separati, è solu l'opara di u publicu criscinu da questu. In a filusufìa nihilista à quale Nietzsche s'infundò, l'egoistu hè cunsideratu solu da un puntu di vista posittivu. Avà hè difficiuli per noi di ghjucà cù i più grandi pensatori di u tempu, postu chì a so essenza stessu di u prublema hà cambiatu in generale. Questa succidia per un cambiamentu in l'intrepretazione positiva di l'egoista, cum'è a qualità di u caratteru chì aiuta à esse furmatu com'è una persona in una negativa.

In autumàticu, l'individualisimu pò crede in u so estremu - l'egoista, l'autocentricità, cum'è una pusizioni activa di l'individuu in u statu pò crece in u cumpurtamentu autoritaricu, ma questu in no way actues com un indicatore conducive à l'identificazione di tali cuncetti.

U principiu di l'individualisimu fù rializatu prima in u XIX sèculu da u rappresentante di a intelligentsia francesa, u scientistu è u puliticu Apexis de Toquiquim. Hà intrutu ancu introduzione per a prima volta di a definizione di l'individualisimu cum'è - a retazione naturale di l'individuu à u despotismu puliticu è l'autoritarisimu in u guvernu di l'statu.

Idei è idee:

I dritti di i diritti è i valori di l'individuu sò primariu in relazione à tutta a sucetà, è a persunagiu acteghja cum'è u so cumpagnu seguitu. In generale, stu principiu hè dirigutu à prutezzione di i diritti umani in l'auto-urganizazione di a vita privata, a so autosuffizzioni com'è membru di a società è a so capacità per sustene diverse influenzi esterni. In cunclusioni, pò esse dichjaratu chì ogni società hè una cullizzioni di e persone di piglià a responsabilità non solu per i so azzioni, ma dinò per l'azzioni di a ghjente chì tocca.