Tuttu hè bored - chì faraghju?

In a vita di ogni persona hè un periodu quandu dicerete à sè stessu: "Tuttu hè stancu, ùn vogliu micca qualcosa, stà faste di tuttu ...". A rutina di u tempu pruteghja più profonda, tuttu sbattighjava prestu, a qualunqui cosa hè u travagliu di u travagliu di a famiglia o di a famiglia, è forsi ancu di u socializazioni cù l'altri. Questu pò esse un fenomenu tempurale, più peggiu, se u muttu "tutti quellu cansa, stanchi" hè un signu iniziale di depressione. Pensemu quì sò i motivi di stu fenominu, perchè tuttu hè stracatu è ciò chì facenu quandu tuttu hè sbagliante.

Sì stancu di travaglià ...

Se in a matina hè stata visitata da una stonda, chì site fatta di tuttu è di travaglià ancu, u più probabile, hè tutta a materia di attività prufessiunale. Avete vultatu à l'uffiziu è capisce chì sò stancu di tuttu u circondu. U solitu un statu tali assunscenu duvemu noi chì guadagnani troppu guariscenza è esse scurdatu di ciò chì hè una festa. Or, se tutti i vostri pinsamenti, affari, è u tempu sò solu u travagliu, più pronto è dopu avarà da sdignamentu. Pensa, se tutti à u travagliu si sfinitava da ciò chì facenu? Correctly - per restè!

Prugettu u tempu libre. Ùn avete micca u tempu fora da u travagliu? Allora selezziunate! In ogni modu, anche à u spensu di u travagliu, o pigliate un vacanze. Signite per tratti relaxanti, yoga, masaje, riunioni di pianu cù l'amici, andà in u filmeru è in shopping, è pruvate à scunnià da u prucessu di travagliu. Dopu qualchissia tempu, pudete missisce u prufrontu di ghjorni travaglianu, à u vostru scrivania è l'ufficiu, sicuru, basta chì valite u vostru travagliu è si apprezzate nantu à questu.

Se ùn pudete micca spiegà risponde à a quistione, chì esattamente hè sbagliatu in a vostra vita, se tuttu hè simplicmente avventura è ùn ponu micca truvà una raghja objettiva per questa, dopu un cunsigliu simplici è eccezziunale vi aiuterà.

  1. Ùn site micca tombu. Cambiassi u modu di vita, fate ciò chì sempre vulete, ma perchè ùn raghjunghja micca per fà.
  2. Dà un modu à u negativu chì si trova intesa è prduzioni: impone un ghjocu à squadra attuali, rimesse à u parcorsu di scaccionu, battiu a pira, chianci in assai in un locu desertu, in generale, fughjenu u ventu.
  3. Appreciate da l'esterno. Se u puntu hè positivu, allura tuttu ùn hè micca cusì dolore è hè solu bisognu di u restu. E se a valutazione hè negativa, pensate à ciò chì vi pudete migliurà. Scopre, fassi scrive, avete una altra educazione suprarestra, pèrdita di pisu, amparate una lingua, etc.
  4. Change the situation, relax, retire da a rutina. Cambiassi u circhiu di a cumunicazione, scuntate o populu nova, o ancu esce da a sucetà.
  5. Add more light to everyday life, a maiò spessu hè a mancanza di quessa chì a causa di u spleen stagione. Andate à u solarium è rinfrescenu u corpu cù una stallata di vitamina D.

Ricunniscenza di depressione

Se una persona ripetuta a frasa "Sò stancu di tuttu ciò chì avete da fà?" O quand'e sò dumandatu nantu à a mo salute è di benessere, sò nutatu cù tuttu in a vita, questu hè una occasione per pensà à u so statu psico-emotivo. Dopu tuttu, a diprissioni per oggi ùn hè micca solu un capricci di moda, ma una malatia graviosa chì tutti ponu esse esposti. S'ellu ùn era micca una situazione traumàtica in a vita di una persona (malatia, morte, parting, etc.), è a so cundizzioni ùn hè micca causata per nisuna ragione objettiva, valuta à valorà si hè dipresione. Se u distress emocionale hè prolongatu per un pezzu tantu, ci vole à piglià e misure necessariu.

U primu e primu postu, hè bisognu di parlà di u paci, afficheta una relazione cunfidendu cun ellu, stà à sente è micca un ughjettu. Dopu una parsona cù i so prublemi, si sentenu megliu, è dopu avè bisognu à tandu pruvà cù parte di participà à u prucessu di vita, riunite cù l'amichi, un passatu interessante. Siconda, hè necessariu di diretta i sforzi di mantene a salute fisica - per fà sportiu, yoga, relaxazione; nurmalizà l'alimenti, dorme; escludiri stimulanti - caffeina, nicotina, alcool. Sì l'autogestionamentu di a depressione ùn hè micca abbastanza, hè bisognu di cuntattà un spezialista.