Torta cù fragole è crema

U tostu cù e fragole è a crema serà un ornamentu di ogni tavulu di festa è simpaticamente si sorprendere cù u gustu divinu di a famiglia è i clientni. E cumu per fate stu maravigliu dilicatu avemu avertitu in e ricette sottu.

Torta cù fragole, crema è gelatina

Ingredients:

Per a prova:

Per imposte:

Registrazione:

Preparazione

Per a prova, aghjunghje a partita di latte cunnosciata à l'ova di battuto è seguite a battaggi di un tempu. Infine, aghjunghje l'azucceru di vellucci, e piante d'arghjentu è a farina tamanta prugna è mischjà a massa finu à u lettu. Agghiuncinu a torta da a pasta resultante, metteanu in una forma furmata in un furnace cale à 185 gradi per cinquanta minuti.

Sugisce a gelatina cum'è l'urdinamentu in l'acqua. I fugliati sò dilucchiati, racemu i zuccheri di scrusceru è dissolve in du dui cullizzioni di zuccherinu. U zuccaru riutzu hè spressu in i filuni di scatula è terra cun un forchetta o blender. Disolvieguinu a gelatina in un baninu di acqua, mette in puré di bacca è a mette in un locu frescu finu à un spicchidu pocu, parechje volte. U zucchero hè sbuchjuntatu cù rumenu è impregnated cù a mutazione resultante cutjata in trè parti lonzitudine di e pasticci (ogni parte).

Cream stà à una scogliera fierba prima è prucede à cullà u pastellu. In a prima è a secunna cecchi impregnati avemu spugna purée di fragola cun gelatina è un terzu di crema nucete. Scopre u pastellu cù a terza basta, cogliu cù a crema restante è mandi à u frettu.

Per aduttà u pastellu, fretce a crema cun puleu, tagliate a frasi in fette è fasgianu i frasi di gelatina per u pastellu. Coperta u pastellu cù crema cun saccu di culinariu è fate e fette di frasi in gelatina nantu à a cima.

Biscuit pastel di chocolatee è fragole è crema battiri

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Emprinzammu a prepararià a pasta da a siparazione di uova à a prutea è a griglia. Dopu fattu quessa, aghjunghjenu a meza di u zuccheru à e raghjeniu e fate a chjappà à una massa lighjorga. A metà restante di u zuccaru hè spustatu in un cuntainer di prutezione è si trasforma in una spuma chilosa, formando picchi pichetti. Avemu a mo mane di a massa di a proteina à a catina, cernigliavvi u cacao in pezu è a farina di granu da l'altitudine, è longu à i vignaghjoli, vultendu i guituri fridhe è freschi. Emu mischjoghja i cumpunenti cun forzi preziosi da u fondu à u cumportu à l'omoġeneità, è poi aduprà in un cuntainer di furmulamentu oiled, infuriata cù un cut of pergment. Mandemu a massa di cicculata di biscottu à affaccià in u fornu, pre-caliendu in anticipu à 185 gradi. Dopu quaranta cinque minuti, piglià a forma, uttene u biscottu friddu, allibberu da u moltu è, cù una ghjopna nantu à ellu, lasciate sottu una pettine di notte.

Per fà un pastellu, fricà u sorbette cù u zucchero à u pigo. U biscuit cut in tres pasticci lonzitudine è impregnate ancu cù l'ova di zuccherinu, aghjunghjendu un cognac pocu si vulete. I fugliali sò lavati, rimiati da i pedicels è tagliate in fette longhi.

Lubricate ogni uparite cù una crema battiata, fate cù fette di frasi. Hè fermu solu di decorate u pasticcellu cù e fragole è crema in u top, cun una borsa di cunfitte è affaccià u pruduttu in u frigorificu per un paru d'ora.

Quessi pastiscli sò sempre belli speziale festivi, se avete avvicinà u prucessu di designu più responsibile è cù l'imaginazione.