Khinkali - ricetta

Khinkali hè un platu tradottu georgiano, cunnisciutu è cunnisciutu assai in a nostra coccia. Sti cun pelmeni causi caccia assai zuccherii cun zuccheri di ripusà intra un ùn sò micca passatu.

Da a nostra ricetta, suggeriti quì sottu, vi hà amparatu à preparà un khinkali reale in casa. L'infurmazioni detallati vi aiutanu à ottene un gustu autenticu di u platu dispostu.

Khinkali sicilianu cù a carne in casa - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per appruntà u riposu, a carne lavagna hè tagliata in pezzi petra è passava per un macinaggiu di carne cun una grande reta. In u listessu modu, aghjunghjemu a cipolla preda è macchina è l'agliu, è a pimenta amara, chì hè ridutta di i serei interni. Se ci hè u tempu è scrive, hè pussibule di cutturà e cipolle cù cazzi assai chjucchi cù l'aiutu di un puderinu agutu, questu puderà influenzallu cù a succulenza è u gustu di u platu dispostu.

Verdi freschi lavati, rid of tall stiffs e finamente finite cun un cuteddu. Imbulighjate tutti l'ingredienti preparati in un colpu prufunditu, stagione cù salinu è pezzu negru moltu, aggiuncenu ancu lupu-suneli, fate in ghassi, preferibbilmente cù un aghjunamentu di cristalli di ghiacciu, l'acqua è misure assai appaghjà. Pudemu u rimplamentu per un pezzu in a fria. In seguitu, avemu una pasta di cucina di prescription per khinkali.

Siftemu a farina di granu in un tavulinu, mettite cù salitu, facenu un'fringimentu in a forma di un cràter in u centru è pozzu acqua di ghiaccio in ella in porzi chicchi è ammaci è edite a pasta. Ci si deve esse densu è elàsticu è ùn sia micca peghju à e mani è a superficia di a tavula. Ci vugliu u fugliale per quaranta minuti, coperto cù una film, è avè à a furmazione di khinkali.

Da a pasta, formulemoschje chjamemi di salsicce cù un spessitu di circa 3,5-4 centimitri è tagliate in i turni in blocelli medichi di 2,5-3 centimetri. Ogni annu sdrughju in viaghja finu à un coghju biulogicu hè di 2 millimetri gruchi. Mentri travaglia cù a prova, spray la farina cun un pappu e mani.

Pudemu una cullizzioni di culurizazione in u centru di u tartile pisu, sullivate i chjassi è forme arrugas according to the type of accordion. Allora accumpèghjule è bè cù un liggeru per stà più strette. Aghjunghjite u khinkali per a cuda per chì u riposu hè reducitu, è poi di furmà u fondu à a farina è u pudè nantu à una carta di tagliu à pignata indiscreta.

In una grande panella aperta, abbanduneghjanu acqua, pouria, calenta per ebbulenza è peppa khinkali in porti picculi. Antes de mergullarse, trasfega el agua intensamente con una cuchara para formar un embudo, así que os produtos non adoro no fondo nos primeiros minutos de cocción. Pi cun più forte fiducia in questu, aghjunà u cuntenutu di u panu per un pocu di sicondi dopu dopu a "rotazione" di l'acqua.

Tenitevule u khinkali à u focu durante deci à quindici minuti. I prudutti finessi sò sopra superficie è abbandunate un pocu più. Dopu quessa, agghero u pocu finitu cù un scrusciu in un largu pranzu è pò serve.

In l'uriginale, i khinkali sò manghjatu solu da mani, tenendu a cuda è nunda di più. In questu casu, avete bisognu di verificà chì u calchiu ùn mancanu fora di u pruduttu.