Ricerpi di pinna - propietate medichi

Unu di i maraviglii medichi naturali hè u pinu. E so agulla si usanu in u trattamentu di parechje malatie, ma i prudutti di primavera di u pinu ùn anu utilizzatu ancu per a curinge, perchè cuntenenu tar, vitamini B, K, C è R, fèmini, oli essenziale, carotene, tannini.

Rive di bocca di petra

Preparate capelli pinti prima di u principiu di dissoluzione - di farraghju è di marzu. Per priservà tutte e so pruprietà utili, avete bisognu:

Chì sò i beneficii di e capulizzi pinenu?

Avete sapè nantu à e prugetti curativi di i capulizzi pinti è vuleva usà in trattamentu? Allora, prima di tuttu, avete bisognu à fà una decuberta fora di elli. Per fà questu, pour 200 ml d'acqua calda in pieni esamelati, chì ponu esse fermamente chjusu, è aghjunghje 1 cuppa di ciuri di pinu, copre è pozzu per 20-30 minuti in un bagnu di acqua. Pudete strain, cool è portanu acqua di ciuri à u voluminu originale.

Quandu s'impatrunanu, ciucciu di pinu aiutà à purtà a temperatura. Per fà una medicina, ci vole 100 g di rimanni, 50 g di radice di raspberry è 100 g di zuccheru mestu è ponu in un vientu di vetru. Pour tutti i 200 ml di acqua calda è si vanu à 20-26 ore, dopu à quale avarà da esse necessariu calà l'infuzione per 8 ori in u bagnu di l'acqua. Dopu à 2 ghjorni viderete chì u formatu hè fatta, hè necessariu di furzà u pruduttu è a maghju in un locu friddu è fosse. Pìglia u 10-20 ml prima di pranzi diversi volte di ghjornu.

Un maravigghiusu diaphoretic hè ancu u tè da bocci di pinni. Per ogni 10 g di materia prima pigliate un vetru di acqua calenta. Prima di brusgià i capretti di pinu, hè megliu à piccolo chicamente. I beverages té per 2 tbsp. spese trè volte à u ghjornu, ma se l'avete adupratu com'è eseguitore, avete d'aumentà a dosa à 4 ctesi. culleri.

Cù l'aiutu ARVI aiutà a micluplante patogenuicu di a cavità orali è a nasofarighja pò inalà o estrattate di caputuni di pinati. Per apprezzate u silizu, hè necessariu infuzione o scorchizza nantu à un focu chjuchju finu à a meziata propria di u voluminu di u lettuu si evapora, è per inalazione à 0.5 litri d'acqua hè presitu 3 cidri. cuglia di i riti (sfullati) è portanu à foglia, è poi respiru per un pocu minuti u vapru resultanti.

In più di e pruprietà ùtule, i botichi di pinu hannu contraindicazioni. Allora, ùn si pò micca esse tastati à e persone chì anu soffrinu di malati riloghji - nefrite è nephrosis.

Propetti terpèutiques di capelli pinti

U beneficiu di i capulizzi picurini, prima di tuttu, hè chì a decocção d'elli hè un cunduttante bellu, el:

Inoltre, i qualità utili di i caschi di pinu sò manifestati in u fattu chì anu un prucessu hemostàticu, diureticu, desinfettante è antiinflamatoriu. Inoltre, i capretti di pinti sò a basa per l'ameglie. Tintura, caldo e infuzione elli sò stati internamente cù pulmonía , colulitisi, e malfattuli di riigna è ulcera.

U trattamentu cù pomi di pinu hè efficace in a tuberculosis. Comu agenti antituberculu usa una tintura alcoolica. A decocuzione di u prugnu in a medicina famigliali hè ancu usatu per a rash è di rascalli cronichi, i vapuri sò utilizati per inhalazione in bronchitis.

I pruprietà ùtuosu di i capretti di pinti sò stati cunnisciuti per un bellu tempu. I nostri antenati anu crede chì anu stendu a vita di una persona, pruteggendu u corpu da u crescente premature, è aghjunghjenu à a so dieta di ghjocu pocu grammi di u polu seccu da i bugni novi.