Cumu vede u mondu di u mondu?

Cum'è sapete, i misgi domestichi sò predaturi di noite, chì a visione in a bughjura impone in più di l'umanu di più di 10 volte. Tuttu chistu hè pussibule bisognu da a prevalenza di stanchi nantu à i cons di a retina di l'ochju. A difettu di l'umani, l'ochju di u gattu percive i scorri di i figuri in u scuru assai più dritta, "illuminà" i tracciate in u modu di u vechju di vista di notte. Cusì, in u scuru, invece di u sordu negru, i misgi vedenu un fondo grisu cù figuri claramente. Ma micca tutti i misgi sò dotati di a capacità di vedà cusì bellu in a bughjura - grandi rapprisintanti di l'squadru in a persona di leoni è tigri, per esempiu, si trovanu megliu in u ghjornu per via di a presenza di più pani, chì ponenu esse felilli in ghjurnatori di ghjornu in più di notte.

A vista di i misgi , è a manera di vèdenu, impone nantu à l'umanu in u casu quandu pruveni à u raiu di vista. U oghje di u catali hè pigliatu da

U 20% più foto nantu à i lati, ma micca un attuali ideale per guardà a preda?

Ma micca pensate chì l'ochju ochju perdi à u cat in ogni modu. Allora, i misgi assai malamenti vistu l'oggetti sottumessi à u so nasu è situate à una distanza di più di 6 metri à a distanza. E se cù l'identificazione di i dettagli vicinu à i misgi aiuta per trattà à u sensu agutu di l'oliu, a ghjente in a distanza da a petite hè micca cunsideratu di cunsiderà, soprattuttu s'ellu si trovanu l'ughjettu nantu à u sensu di u muvimentu.

Chì ii culori si vedenu i misgi?

A quistione, cum'è u mondu di u catali vede, hà interessatu l'omu da parechje tempu. Nanzu era cresce assai chì vedanu bissi culori gialli, ma in fattu chì ùn hè micca à tutti - una petite bruna veca una paleta di colore davanti à ellu, ma micca in tutta a so gloria chì l'ochju ochju pò vede. U mondu davanti l'ochji di u ghjattu hè cum'è in una fucsia, chì significa chì tutti i culori sò più sfundate di quale sò veramente. Inoltre, per a peculiarità di a struttura di l'aparicenza di u receptore in a retina, i misgi ùn viaghjeranu micca a diffarenza entre rosse, u lussu è giardinu, è u fioculu viole, blu è u celu.