Signali populari per a Pasqua à ricchezzi

La Pasqua hè una maraviglia di vacanze forte, cù quale ci sò parechje superstitions di e diverse esferichi. L'energia di questu ghjornu hè enormu, perchè u so peccatu ùn mancu aduprà per a so propri scopu. Scupremu per sapè ciò chì facenu à Pasqua per ricchezza è per attruvarà sorte. Immediatamente vale a dì chì solu e persone chì credi in a so azzioni pò cuntà l'aiutu di a magia .

Signali populari per a Pasqua à ricchezzi

Ci hè parechje superstiti chì anu sviluppatu da l'osservazione di i persone. Sicondu parechji rapporti, parechji anu capace à evaluà a so verità.

Signs of Passover for Wealth:

  1. Quale si svilicchia prima di sta festa sante, serà capaci di ottene assai in u vechju annu.
  2. Per a ricchezza di a vendita, hè cunsigliu per intruvà l'ova di olochje in l'urtaglia, ma hè strettamenti pruibitu di scorchjarlu, perchè stu modu pudete turnà a vostra furtuna.
  3. Per migliurà a so situazione finanziaria, hè cunsigliu per alimentà l'acelli di stu vacanze.
  4. Per attruvarà patrunità per Pasqua, ci vole à vultà l'acqua in a pelvis, à l'oreille è di muniti d'oru. Pone un ovu cunsacratatu foglie è rende micca nantu à u fondu.
  5. Se ci sò prublemi cù finanzii, hè dunque ricunnumandate chì dà a munita à u pute di u ghjornu. Hè cresce chì cusì una persona prumove una vita ricca.

Rituali per a ricchezza per riceve i soldi per Pasqua

Option number 1 . Per migliurà a vostra situazione finanziaria, pudete piglià un rituali in stu vacanze santu chì prumesse l'energia monetaria. A mezanotte da u sabbatu à u domenicu di Pasqua, avete da piglià una munita d'argentu, purtalla à i vostri labbre e dicenu 33 chè un such cuspirazione:

"Quandu l'acqua in u mondu ùn hè micca diminuente, cusì u dirittu di a mo casa ùn dà micca diminutu. Comu a chiuvuli di u fiumu chjude à l'acqua, perchè i mo borselli seranu chjinatu di soldi. Chì Diu m'hà aiutu - u mo soldi ti multiplica. Amen ".

À a notte torna u pastore, mette una munita in a massa, è cunsecreghja in a chjesa. Ùn pudete micca manghjà, ma avete bisognu à scuppiare è di alimentà l'acelli. Amparate a mozza in a vostra billetura cum'è talismanu .

Option number 2 . Consegscenu in a chjesa l'acqua chì hè necessariu per u rituali. Pigliate a rachetta è metteanu soldi, cum'è i pezzi è i muniti. Spruisce nantu à elli cù l'acqua sante è dicenu un loro.

"Quandu l'acqua in u mondu ùn hè micca diminuente, cusì u dirittu di a mo casa ùn dà micca diminutu. Comu a chiuvuli di u fiumu chjude à l'acqua, perchè i mo borselli seranu chjinatu di soldi. Chì Diu m'hà aiutu - u mo soldi ti multiplica. Amen ".

Dopu quessa, i soldi ci vole à ssinu, è poi, mette in una purse, chì deve esse chjusu è deve esse attravirsatu trè volte.

Option number 3 . Un altru ritimu simplice, per quale ùn hè micca necessariu di uttene una cuspirazione. Pigliate a maiò billina, chì ghjè in casa, doppia di quattru volte è piazzola sottu a torta di Pasqua. Hè bisognu à cunsacrarà cù i soldi, è poi a purtarla in un purse è purtalla cun un annu sanu. A fine di u tempu, u rituali vale a pena ripetiri.