Tecnulugia di lettura 1 class - standards

Avà parechji zitelli goate à a scola, quandu sò capaci di leghje. È solu qualchì volta aprile à stu primu cursu. In ogni casu, in a prima parte di u primu annu accadèmicu, a prucedura iniziale di a tecnica di littura svolvi. Prima capiscenu stu cunciettu. Sutta a tecnica di leghje, i genitori avianu più cummentatu u nùmeru di parolle chì un zitaghju leghje (prununzia) in 1 minutu. Ma questu hè solu un cumpunente. Maestru discurru sempre nantu à a corretza di i paroli di leghje, l'espressioni (observazione di punti), u gradu di capiscitura di u testu lettu. Cù u cursu di u livellu di scola, i zitelli appieghjinu à leghje megliu, rispettivamente, anu aumentatu gradualmente a tecnica di lettura di ogni zitellu

.

Ci hè un certu normande di tècnica di letturà in u 1st grade.

I norme di tecnulugia di lettura in a 1era classa:

Scentemu chì sò sti normi per a tecnica di lettura di GEF.

In u primu livellu, i valutazioni ùn sò micca fatte. Ma se vi interessate à evaluà u risultatu di u vostru zitellu, pudete fà questu quì chì seguite:

Fate un'altru novu chì u numaru di parole leghjite micca l'unicu indicatore di a tecnica di leghje. U maestru prestu ancu attentu à a correcità di a pronuncia di parolle / errors, l'alumna leggi semplici paroli in sternu o in silabres, sese pausini sò fatte à a fine di a frase, se da punctuazione marca l'intonazione.

Verificate a tecnica di letturatura in casa

Se vulete verificà a cumpletta di a tecnica di leghje di u vostru figliolu cù e norme in tutte e seguenti urdinarii di a scola primaria in casa, scelta testi adattati per l'età. Per un primu grader, questu seranu testi simuli cù short sentences, short words. Dopu avè lettu u testu, dumandate à dì à u zitellu annantu à ciò chì leganu. In casu di necessariu, fate questi pratichi.

I paisani chì u preoccupa u successu di i so figlioli in a scola, pensanu à cumu aiutà à un zitaghju leghje secondu a norma di tecniche di leghje in u primu livellu.

Hè necessariu di capiscenu chì a velocità hè solu unu di i paràmetri chì carattirizza u lettu. No menu impurtante: l'abilità di capiscenu ciò chì hè statu latu, l'abilità di leghje espressamente, l'abilità di leghje à sè stessu. Per quessa, avemu bisognu di sviluppà tuttu in l'agglumeru.

Per apprendre à leghje bè, hè bisognu à u zitellu à amà lettura è libri. Eccu alcuni consiglii per cuntribuisce à questu:

  1. Leghjite u zitellu in alta. À i zitelli più antichi divertenti è utili à leghje per i roli, soprattuttu se u libru hè addicciali.
  2. Cumprate libri di qualità, sicondu età. U cumpagnu di u genitori hà da attenti à notà solu à u cuntenutu (ancu s'ellu hè ancu, senza dubte, impurtante), ma ancu à u disignu. U più ghjovanu u zitellu, u più grande u numeru di illustrazioni, più grande l'alte.
  3. Opere libri in accordu di l'interessi di u zitellu. Se un vechidore m'hà dettu chì u so figliolu piace à avè lugliu Carlson, è u to figliolu ùn interessa micca è vulete leghje più nantu à i vechja, dà. Chì lettu ciò chì interessa. Vulete chì l'amessi a lettura, micca vice versa? Inoltre, nota chì à un tempu quandu u zitellu ùn sò sempri adugnu di leghje, hè difficiule di maestru testi maiò. Dunque i libri interessanti sò nicissati, duva ci sò assai ritratti, menu testu. Per esempiu, comicci. E l'enciclopediasi di u zitellu - u testu principali di l'enciclopedia hè sempre difficultà di leghje, ma u zitellu pudete vede l'imaginari, lighendu i signatures.

I zitelli amparanu assai di i so genitori. Se l'adulte lettenu in a famiglia, i zitelli anuganu à u fattu chì i libri sò amici umani. Lettu à voi stessu!