Chanel

Gabrielle (Coco) Chanel hà cambiatu u donu di bellezza è feminità in u mondu di a moda. Ella rescuia a bella meza di l'umanità da culuriti, vistimenti è sfarenti corsetti, dà liberta, naturali è cunsulazione. U stilu di Cococanu Chanel in a vestizione hè l'eleganza, a comodità è a simplicità, salizzendu a bellezza esterna è interna di ogni donna.

Vestiti

Un petit vestitu nìttimu ( vestitu nìuru), chì ponu esse truvatu in u vestitori d'ogni fieru sessu, hè stata creata da Koko back in the 1920s. Hè un vistimentu universale, equitivu adattatu per u stilu di cummerciale classico, è per l'avvene informale.

Ogni vestiti in u stilu Chanel pò ancu esse di culori più vividi, Gabrielle propriu prumessu argentu di l'armata russa di seda. A durata di u vestitivu deve esse à u ghjinochju o cala, u stile - simplicità è elegante. U regula cchiù mpurtanti era di cagiunatu da Koko: "Una donna ùn deve vistu darrere u vestitu. Nisuna donna - senza vistitu. "

Prudutti in u stilu di Cococanu Chanel

  1. Lu stemma in u Chanel sò stati sani, d'alta qualità è cunfurmali. Per e caminari è cidigliazioni, Gabrielle offre un palazzo classico longu di capelli pastel d'lillà o lavanda. Per i viaghji in paese per auto - una versione più curta di più culori brillanti.
  2. A chjama bianca in u stilu di Chanel accentisce in azzioni à a figura è ùn manca cunfree i muvimenti, chì, sicuru, hè adattatu à ogni donna muderna. Hè una silhouette libera, micca carricata cù lamessi è assai lotterie. Inoltre, questa chaise hè universale, si cunforma perfetta cun u pantalone, faldidi è vestiti classic.
  3. U mantellu di u Coco Chanel hè simili in funziunalità cun un mantellu. Hè da esse diffirenti in comodità, di linii rutti di cut, è anch'elli anu longu à u ghjinochju o ligeramente bassa. Queste règule hà da puderà sensu còmpiu in l'invernu in l'affari è l'oziu.

Classics Chanel

Pudete amparà u stilu di a casa di moda Chanel da un palazzu immensu di tweed è una cappa di lana. I Costumi in u stilu di Coco Chanel sò una silueta stritta riflette, combina femminile, simplicità è cronica. U pantalone hè spessu trovanu, ma vale di ricurdà chì i ghjudicati sò stati stati perfetti per quella figura. I culori preferiti è e so cumminzioni: negra, beige, grisa, blu, bianca.

Abbiglii in u stilu di Coco Chanel deve esse fatta di tessuti grigi, cum'è chaîtes. U stilu, à u stessu tempu, hè più ligne, i manichi sò un'uchjustitu, chì crea una figura femminista refinada. Per cunvenzione, a chaise hà una maghjina larga, 2-3 buttone è un paru di bumbetti di parcussione davanti. E culori pozzu elettu una varietà, più impurtante - una cumminzione successiva cù altri elementi di vestitu.

Hairstyles

I capelli in u Chanel ùn sò micca diffirenzii in varietà. Cocosu Granu ùn pagava assai attenti à i capelli, cunzidiendu u haircut più adattatu per l'omi. Curtu "bean" Chanel personificeghja l'indipendenza di e donne, u so desideriu per l'autore sviluppu è l'improvisimu.

Pruprietà di i capelli finiscinu pò piglia hairstyles simple, cullittendu i capelli in un corpu o "cunchju", affinchendu un certu elementu di negligenza - una stalla stanca, onda muta, etc. A natura è a facilità sò l'elementi di definizione di stile.

Accessori

Décurizations in u chanel sò stati grandi è varietà. A preferenza maiò deve esse dati à perle - Gabrielle hà cridutu chì ùn succedi assai è hè perfetta per qualunqui. Inoltre, valuta à fighjà attente à a joera. Grandi braccialetti è broche, bèzii da parechji filamenti, bracciu d'oru è argento - ùn sò micca impedimenti. Koko intesa sempri un pappu in a forma di una camellia, chì diventà dopu una di i cartoni cummerciale di a moda Chanel.