Chocolate Licore

Tale un vivu hè prestu assai più faciule ch'è pò esse, ancu s'ellu u prucessu stessu pò piglià u tempu è a patience. Averemu analizà diverse tecniche per preparà è variendu i ricetti di u licore di cicculata.

Licore di Chocolate - una ricetta in casa

Per piglià un veru tastu di cicculata senza utilizà u cicculata, insistiu chì u licore seguite nantu à pezzi di fagioli di cacao. Preparatu cusì, i fasgioli ponu esse truvati in parechji magazzini di alimentazione di salute o fate a so propria, fugliale à molti i fasgiuli in un macinacciu di cafè.

Ingredients:

Preparazione

Pujene u fasgiuni di cacao in un dispusitore di vetru è valdi in u voddu. Paghjate u cuntinuu cù a basa di u licore di u licore è si ponu infuse per 8 giorni. Dopu un pocu tempu, piglià u sciroppu. Drenà i cristalli di zuccaru in acqua nantu à u caldu mediu, rinfriscà a suluzione riflette è combina cù u licore. Lasciate ancu per un ghjornu, è poi strendu a bèfara è l'enfure è bè prima di piglià a mostra.

Licore di cipolle di lignu - ricetta

A basa alternativa di u licore pò esse u cacao in po. In questa reçette, parechje cipolle di cicculata sarà fatta cù tela di cìruli atau.

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà u licore di cicculata in casa, hè bisognu di coccu cocuranu. In una pienza cù u latte, aghjunghje l'oziu di cacao, u zuccaru è e trisce di citru. Piacà a pane nantu à u focu pocu forti è u coccu, afflitta, 20 minuti. Dopu un pocu tempu, facia sempre bè a bèfara (pudete ancu mette in a frigorifera per 12 ori) è cunnette cù u vodka. Sè sicondu averete, pudete cumplementà a bèie cù l'additivi aromatique, cum'è extracte di vainilla, per esempiu. Trasferisce u licore in futuru in buttigli è permette à persistà in u frescu durante 6 mesi, perdurà per dipoi u cuntenutu. A fine di u tempu di infuzione, strain the drink and store it well stamped in the cold.

Cumu si chiammu licori di cicculata?

Comu regula, hè aghjuntu à i postri, in particulari à u pastu, anu drentu chjaru è friddu in a cumpagnia di frutti o aghjunghje à u cafè è i cólici.