Salone statale 2016

A degenerazione di alta moda hè annunziata, ma i faldesilla sò sempre è stà un attributu di l'imagine femminile. In u 2016, i mudelli di faldi di l'uddi ecumenici sò stati surprised da ridivà di u baggy è di a masculinità, cun forma eleganti. I mudelli proposati da i diseggiani sò impressjonanti cù una cumminazione di idee urigginali, ligerezza è gustu excellentu. In ogni casu, questu ùn significa micca chì per i ghjochi di moda, i modi di moda gòtica è grunga di u 2016 serà una disapprazzioni, perchè e festi d'esterno agate cun una varietà di stili, texturi è paleta di culore.

Versu u "sun"

Se considerate l 'estensi di faldas estivi, propositu in u 2016, a primacità pò esse garantitu à u "suli", "campana" è e so variatori. A dumanda di stile hè spiegatu da a so universalità. L'idea hè stata cullata da e vitture di moda Elisabetta Franchi, Lanvin è Giorgio Armani, chì vedenu faldi: u soli ùn hè micca strettu, chì hè tipicu per stile, ma assai femininu. Stu effettu hè stata otturatu uttene à l'usu di l'ombra in pastel light. Cumplementu l' imaghjini incù sandali aperti o ballets è una camusa trasluttante, pudete facilmente attrae l'admirazione di sguardi nantu à sè stessu. Per tutti e fianchi di udienza in u 2016 sò diventati una salvezza vera, postu chì sottu a tela viaghja hè cusì faciule d'amputà centimetri extra è chilugrammi! I pupi artisti pudete ancu visualmente ajustà a figura, selezionendu mudelli cù un corpu frontiunale.

A tentazione in u stilu di "mini"

Ci hè ancu difficultu d'imaginà quale li piace i fasgii curti più - e femine cù pezzi perfetti o l'omi chì volenu vedà più di quì permessi? Qualcuno chì era, è mini-mudelli cunvince un postu in u vestitori d'istati. Tuttavia, i stilisti avvenimenti: a longa classica di u "mini" fa l'imagine femminile, è l'ultracute - vulgari. Per ùn scrive micca un sbagliu cù una scelta, hè vale degne di fugliali curtite cù una cima chì saldeghja. Hè nantu à i blazers, bragas con magh strache è chaquetas. Ma i pussibuli di figuri ideali ponu accumigherà facilmente una mini-faldi cù un cro-top . Disignatori Emanuel Ungaro, Dolce & Gabbana, Fendi è Nina Ricci offerenu tipi di stili. A grande attenzione si pagarà à mudelli fatti di pelli. Particularmente lucente in u 2016 hè a stile di stivali di cunti "lapis", chì pò pudè mette nantu à l'uffiziu. Una altra tendenza di a staghjunalità hè culura di culore, chì vene assai stylish!

Maxi-charm

Vendu di stagione in u pianu in u 2016 sò stati vitturizzati da parechji disinfestanti. In a nova stagione, mudelli cù a cima alta, decorata in forma di flounces e ruches, faldicchi di laconi sò pertinenti. Roberto Cavalli, Ralph Lauren, Balmain, Chloé, Michael Kors è Roland Mouret offerenu una varietà di opere di dicitura, perchè ogni ragiu pò truvà facilmente un mudellu per u ghjornu di ogni ghjornu, è per una occasioni speciali. Long summer faldas in u 2016 puderanu sustene u status di un attributu mast-hev tempu quale.

Geometria di Veranu

Fate i novità di a staghjone di u veranu pò esse nutatu è faldes-trapeziu. In ogni casu, a so usu di l'uttimi hè eliminatu da i diseggituri. Una savvieille trapeziale hè un ghjocu di culore è texturale. In certi mudelli, i diseggiani pudiani cumprà armoniu cù stampi geomitrici è applicazioni, costumi decoratori è ricami. In cunsiquenza, stu stile hà ricivutu una nova vita, cum'è qualcunu pò vede!