Nut cake - recipe

Quandu una festa ghjuntu in casa, un pane hà da vene cun ella. E, preferibile, nutty. Perchè Perchè a prisenza di frutte in a pasta vene dà un gustu è aroma maravigliose, chì hè difficiuli di rimpiazzà. Ancu l'altri conservatorii apprezzà i bè caschi nantu à u biscottu.

I recipes di tartufi di cunchju pò esse assai diffirenti: da a culle di culleghje, biscotti di pesu pesu cù crema agrumoli o creme d'oliu chì sò stati bè cocchi bè, à livassi è aria, senza agisce farina di a pasta. Pudete cunveti un pappagallo di noce minuti cun u microondas, se ùn avete micca un furnu, è un torta d'ovalle di caramelu chì hà sicurtamenti piace u to figliolu. Cumu avemu aduprà cun voi ricchettate quì sottu.

Nut cake senza farina - ricetta

Se tenete uni pochi di sobrepreddi nantu à a tavula, crede à mè, questu sarà manghjatu prima, quandu esce da esse straordinaria, affissante, funnione in bocca. Cume a coccu? Hè assai sèmplice - ghjudice per sè stessu.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Nuts fugliate nantu à una padedda secca o secca in u fornu. Allora li lasciate è molre nantu à una blender o lasciemu per un macinatu di carne.

I bianchi u biancu si mette in spuma, anu agghiuncennu u zuccheru è seguitanu annunzià finu à quandu sò "cimi". Puderete aghjunghje i nocere di terra è appicienta appendizendu. Una forma di distavule cù un diametru di 18 cm si hè cupartu da u paparu di furmagliu è avemu sparghje a mità half mass. In u cartulare di un torta di castagne, avemu bisognu di 7-8 pasticceria. Scalfamu u furmulu à 150 gradi, è mandemu i nostri prudutti bakeries durante 30 minuti. À a pruduzzioni serà tortu abbastanti bellu flexible è flexible. Fate qualcuni è coccia a crema. Per fà questu, mischjianu a grippa cù u zuccheru è inject un dulce di latti, purtatu à foglie. A massa hè stata cunvivitu. Pudemu un tastu di crema in un bagnu di acqua è cocciau finu à u spaziu, stancu constantemente. Per verificà a crema di prontitevule - passemu un ditusu à a spatula. Se ci hè un trace chjaru, u zitellu hè prestu. Piglia a calma a massima dolce, aghjunghjenu a mantra e buccia, poi ponu in a fria. Lubricate i pasticci cun crema, u pastellu superi hè ancu recubiertu è decoratu cù frutti torte. Mandemu à a notte à un friddu.

Torta di miele è nut

Un untuosamente fragranti, u pastusu "fluffy" cù tortu insanely delicate è gustu di fabulosa meli cumprarà tutti i vostri amare.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

U melellu cù u zuccaru, ova è u salinu, aghjunghje a farina, fècula è soda. Tutti l'ingredienti sò bè ​​mischju. Quandu aghjunghjenu a farina, assicuratevi chì a pasta pè u tigli di u melore hè densu è spedinu. Allora pigliate e grande nocciole chicchiate, mischjà cun a pasta.

Forme lubricate with oil, sprinkle with nuts triturati o farina è pour a pasta in ella. In u furmulaghju a 180 °, aghjunse u pastellu durante circa 15 minuti, accoglie cù fogliu, crescate a temperatura à 190-200 gradi è fremisce un 35-40 minuti. Cool the cake in u fornu traschendu a porta. U cutemu à 4 parte è scàccia cù crema. Per a crema, ghjunghjeghja a crema agria cù u zadellu di limonu, aghjunghje cuncechju è u latte cunghjuntu. U pastu d'acigbiracci pralinamì, ci vole annullà da almenu 12 ore. Dopu chì sta postu hè prestu per l'usu. Bon appetit!