Paille Prague - ricetta

A ricetta di u bìzzu di Praga, familiar à tutti i figlioli, ùn hà micca avutu ravaganza in a capitale tedesca - hè un postu simplici chì hè statu inventatu da u cunfisori di u restu "Praga", pigliatu com'è basa a ricetta classica per u pastellu "Sacher".

Cusì di Praga, secondu a ricetta classificata di cakes di cicculata, impregnated cù cunfittura d'albitru è scorciata cù crema d'oli. A basa cumposta hè cuparta cun chiave glaze o fondant.

Receta classica di u pastu di Praga cun u latinu cunclusu

Siccomu in i tempi Sovietsi, parechji prudutti di cunfisazione eranu nantu à i tagliate solu dopu una longa stanza in i cosi, i donne anu da piglià una grande varietà di cumpagnie in casa, u pastore di Praga era micca escezione. Se ùn avete micca strui u so propiu cicculata di zucchero, a Praga serà una grande opportunità per praticà i to your skills.

Ingredients:

Per biscuit:

Per a crema:

Per glaze:

Preparazione

Comu pudete vede, i pasticci di u pastiscelu sò dispostu senza l'aghjunzione di un polvere di puddastru, u so splendore è a porosità hè furnita da u biancu è l'ubligatoriu, è per esse prima avemu bisognu di separà i proteini è a griglia. L'ultimi si pò esse cumminati cù a mità di tutte zuccaru à u zuccheru, ma i proteini sò sbagliati à i picchi buzzichi, solu dopu tumbà u zuccheru è cuntinueghji battore finu à chì i cimi più stati sò assicurati. Ughjettinu cunzzzu a mezora di yema cù e prutee per evità a perdita di l'aire.

Imberate i ingredienti secchi è da novu cun u più cura, intrinsta cù i ova. Dopu agghiuncì tutti i junghjenti, pour à a mantewie fridda è ripetì l'amatu. Bake cakes à 180 gradi per una media è ora, certamenti in forma oiled and pergmented-shaped. Cool the biscuit è dividite in trè.

A ricetta per a crema à u pastellu di Praga ùn hè micca cumpletu. Pienu a gula cù l'acqua è vintu à u latte cunghjuntu. Pettite tuttu quì sopra u focu è aspittà d'aghjustà u mischju per fogghiu (micca fracete!) Cù riazzione cuntenutiva. Per 3-4 minuti, vendu u so mantellu moltu cù cacao è pour u latti densitatu condensatu in a crema resultante.

Melt the chocolate with a mixture of warm cream and butter. U glaze hè prestu.

Scambià i dui creme cù crema è copre a terza. Da l'esterno, copre u pasticcellu cun jamminti. Pone a torta à una retaglia è purtava u chjucu nantu à a tappa per i costi è a cima cum'è manera uniforme. Abbandunate u glaze congelatu, è poi cut and try.

Una ricetta simplice per un pastello di Praga in casa

Ingredients:

Per biscuit:

Per a crema:

Per glaze:

Preparazione

Gira l'ova è u zuccaru granulatu in una massa d'aire cremosi cù un battu. Pour à a butta fuga, aghjunghje u kefiru. Per separà, cunghjuntanu tutti i cumposti setti è aghjunghje à i liquids. A massa resultanti hè moltu in u moltu è mandatu in un fornu precuvatu 180 gradi per 40 minuti. Divide u pasticci friddi.

Per a crema, struisce a mantena in a crema separatamente da u restu di i ingredienti. Imbulighjate l'ingredienti rimanighjate è i mette nantu à a stufa, aspittendu a fogghiu. Dopu avè colti di fretu di u lettu u oliu condensatu, pour à a crema di l'oliu è anch'ellu. Scambià ogni torta, solu à a cima, cun una crema preparata, cunfurmata cù u cunfettu è pour u chocolate glaze da u chocolate friddu cù crema araldica. Eccu a ricetta di u prugettu di Praga nantu à u iogurtu, ùn resta più d'aspittà chì l'esiliu di rinfurzà è ponu accumincià pruduzzione.